У Шотландії вчені знайшли залишки фортеці піктів.

Як передають місцеві ЗМІ, форт заснували близько 1000 років тому за часів короля Альфреда Великого. Довгий час вона вважалася зруйнованої і втраченої для науки, проте дослідникам вдалося знайти її залишки.

Форт знаходився на території піктів. Не виключено, що замок було оплотом влади племені в кінці першого тисячоліття.

У 1800-х роках над стародавньою фортецею відбудували місто. Незважаючи на це археологам вдалося побачити структуру стародавнього будови. Крім того, вчені виявили нумізматичної матеріал, який і допоміг визначити датування.

Варто відзначити, що пікти є одним з найзагадковіших народів давнини.

Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що група археологів виявила могилу маленької дитини під час розкопок під Керчю. Форма голови говорить про те, що її змінили насильно. Тіло знаходилося в грунтовій могилі без будь-яких плитових перекриттів.