Вчені NASA відкрили ряд космічних об'єктів, які потенційно несуть загрозу Землі.

Про це повідомляє сайт національного управління. Їх вдалося відкрити в рамках дослідницької місії NEOWISE (Near-Earth Object Wide-field Infrared Survey Explorer) в 2016 році.

Вчені виявили в космічному просторі 97 раніше невідомих об'єктів. 28 з них розташовані неподалік від нашої планети, а ще 64 в головному поясі астероїдів. Також астрономи знайшли п'ять комет.

Десять об'єктів представники NASA класифікували як потенційно небезпечні для Землі астероїди. Астрономи підготували відео, де вказано розташування космічних тіл.

У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося Фанати засудили Могилевську за заохочення доньки: "Не зробили висновків..." Готуйте свої гаманці: українцям з 1 липня збільшать виплати, кому пощастить ВПО запропонують розпочати життя з чистого аркуша: як це зробити

Потенційно небезпечними для Землі об'єктами називають ті, які підпадають під певні розміри і по наближеності до нашої планети.

Місія NEOWISE працює з 2013 року. Для виявлення космічних об'єктів використовують космічний телескоп WISE. Саме з його допомогою раніше вдалося скласти детальну карту зоряного неба в інфрачервоному діапазоні.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, вчені NASA зробили дивне відкриття на Марсі. На поверхні планети розташована діра значних розмірів.