Міжнародна група вчених з Массачусетського технологічного інституту, Кувейтського науково-дослідного інституту та Кувейтського університету створила матеріал з розпорошеною вулканічної породи і традиційного цементу.

Винахідники стверджують, що новий матеріал міцніше, економічніше і простіше у виробництві, ніж звичайний цемент. Витрати енергії при будівництві 26 будинків виявилися менше на 16%. До того ж, як стверджують дослідники, на виготовлення цементу припадає близько 5 відсотків світових викидів двоокису вуглецю.

"Коли виробляють традиційний цемент, він проходить безліч різних процесів – від збору вапняку, до шліфування та обробки, а потім, нарешті, до виробництва, – коментує Куналь Купваде-Патіл, один з дослідників. – Це дуже енергоємний процес. Але у випадку з вулканічним попелом потрібно просто зібрати вулканічні камінці і змолоти їх".

Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити

Дослідники випробували кілька варіантів сумішей вулканічного попелу з Саудівської Аравії та цементу в різних пропорціях. Виявилося, чим дрібніше був попіл і вище його відсоток у новому матеріалі, тим міцніше бетон. Таку суміш можна використовувати для будівництва високих будівель і хмарочосів. А великі шматки породи, змішані з цементом, надають матеріалу потрібну для транспортних естакад і невисоких будинків щільність.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що стало відомо, чому небезпечно їсти сніг.