Фермер 4 роки ховав напівміфічну істоту, поки не дозволив вченим подивитися

Чоловік і не підозрював, наскільки важливою стала його знахідка

4 роки наза у Франції фермер виявив на власній ділянці дивну скам'янілість: це був череп, ось тільки кому він належав, розібратися виявилося неможливо. Уявивши, що почнеться на його території, якщо сюди приїдуть археологи і почнуть розкопки, чоловік вирішив промовчати про знахідку.

Декілька років по тому чоловік вирішив, що даремно вирішив залишити все в таємниці і подзвонив у Тулузький Музей природної історії, зізнавшись, що знайшов щось незвичайне. Таак, незвичайне це м'яко сказано. Вчені, які приїхали до фермера, досить швидко з'ясували, що це і були просто шоковані. Череп належить тварині, яку вважали напівміфічною: занадто мало доказів її існування вдалося знайти до цього моменту.

А тим часом це виявився череп рідкісного гімфотерія, що мешкав на планеті приблизно 11-13 мільйонів років тому. Півтора століття тому вченим вдалося знайти лише зуби цієї тварини, але така цінна знахідка, як цілий череп, це ніщо інше, як справжній прорив в науковому світі. Подальші розкопки показали, що більше частин цієї тварини на цьому місці немає, але археологам ще належить дістати скам'янілі останки тварини з осадових порід, так що роботи у них ще багато.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що група археологів з Брюссельського вільного університету виявила аномальну мумію, яка була згорнута в полотняний згорток, але все одно збереглася.

Храм Пачакамак, на території якого була виявлена дивна мумія, вважається важливим археологічним пам'ятником Перу. Комплекс складається з піраміди, кладовища, святилища — все це в цілому називається храмом. На цьому місці проводилися жертвопринесення і різні обряди. Поступово храм перетворився на адміністративний центр.

Протягом дев'яти днів археологи на чолі з Пітером Еєкхутом з факультету філософії і соціальних наук Брюссельського вільного універістета займалися розкопками території, як раптом виявили мумію. Крім неї, вчені встигли дослідити три монументальні споруди в комплексі, в тому числі святилище, присвячене місцевим предкам. Швидше за все, це місце в XV столітті перетворилося в храм води і зцілення. На підтвердження цьому археологи знайшли безліч молюсків, які могли бути викинуті на берег тільки у зв'язку з припливом води під час Ель-Ніньо. Інки використовували їх як символ родючості і достатку.

София Милевская