Технологічні прориви останніх десятиліть змушують все більшу кількість людей вважати сюжет, описаний у фільмі "Матриця", правдоподібним. Згідно з прогнозами Курцвейла, через 25 років людство і планету земля повинні перетворитися в один суцільний комп'ютер. Однак, як повідомляє Science Advances, дослідження, проведені нещодавно ізраїльськими вченими, показали, що матриця неможлива.

Фахівці спробували змоделювати квантову систему (двовимірний газ з дробовим квантовим ефектом Холла) класичними методами (в кінцевому підсумку заснованими на оперуючим дією класичної механіки інтегралі Фейнмана).

По мірі збільшення в моделюванні числа часток вчені виявили, що необхідні обчислювальні ресурси для виконання імітації росли не лінійно, а експоненційно. В цьому випадку для зберігання інформації про кілька сотень електронів потрібна була б пам'ять, побудована з більшого числа атомів, ніж міститься в спостережуваному Всесвіті.

Результати цього дослідження свідчать про принципову неможливість існування матриці. Це означає, що побоювання частини людей безпідставні і сюжет відомого фільму варто сприймати як художню алегорію.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про старі світлини Кіану Рівза