Американські і канадські вчені стерли один із спогадів молюска.

Як повідомляє портал Science Alert, спеціалісти вважають, що відкриття зможе допомогти людям, що страждають на посттравматичний стресовий розлад.

Відомо, що дослідники провели масу експериментів та проаналізували нейрони молюсків роду Aplysia. Їм вдалося показати, що клітинні аналоги довгострокових спогадів можна видаляти незалежно один від одного.

Фахівцям вдалося заблокувати дії різних підвидів протеїнкінази М-білка, який бере участь в створенні та зберіганні цих довгострокових спогадів.

Та вчені не збираються зупинятися. У подальших дослідженнях вони хочуть детальніше розібратися, як виробляються і працюють молекули протеїнкінази М.

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", дослідники з'ясували, що є причиною виникнення "синдрому хворого будинку".