Вони існують: світ вразила заява про життя в космосі

Ця новина зробить ваш день

Астробиологи з США і Японії визнали, що віруси повинні існувати на інших планетах Сонячної системи і экзопланетах. Стаття дослідників опублікована в журналі Astrobiology.

Як зазначили вчені, на Землі віріони, що складаються з нуклеїнової кислоти та білків вірусні частинки — легко можуть бути викинуті за межі атмосфери і потрапити на інші космічні тіла.

З-за астрономічного числа віріонів (1031 в Світовому океані) і їх малих розмірів висока ймовірність, що вони були викинуті в космос, наприклад, при падінні на Землю метеоритів. Відомо, що полиовирусы і бактеріофаги можуть виживати в умовах космічного вакууму і іонізуючого випромінювання. Подібні процеси, швидше за все, відбуваються і на інших придатних для життя планетах.

При цьому інфекційні агенти — це двигуни еволюції, без них неможлива поява складних форм життя. Тому вчені вважають, що на тих планетах, де існують біологічні організми, поява вірусів неминуче.

Способів зареєструвати віруси на інших космічних об'єктах не існує через відсутність загальних для них біомаркерів. Вчені пропонують використовувати для цих цілей просвічують електронні мікроскопи (TEM), з допомогою яких можна визначити наявність віріонів та їх унікальні морфологічні особливості. У той же час TEM з-за їх розміру і ваги проблематично встановити на космічні апарати.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що вчені розгадали головну загадку космосу.