Вчені проаналізували кліматичні зміни і зробили висновок, що дата загибелі людства насправді значно ближче, ніж передбачалось раніше.

Всі жителі Землі відчули на собі зміну клімату, адже у різних частинах нашої планети синоптики фіксують рекордні для цих територій температури. На півночі відзначають нестандартну спеку, а на півдні часто випадає сніг, якого місцеві жителі раніше ніколи не бачили.

За словами вчених, кінець світу стрімко наближається. Катастрофа станеться не зараз, люди ще довго будуть боротися з природними силами, але в підсумку зазнають нищівних поразки. Визначено нову дата апокаліпсису. Зараз екологи говорять про шкідливий вплив на озоновий шар автомобільних викидів, а багато держав світу прислухалися до слів експертів і скоротили негативний вплив заводів на навколишнє середовище. Позитивний результат від цих дій реально існує, але його недостатньо, щоб врятувати людство.

Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Гроші на дітей: в Україні збільшилася сума допомоги батькам новонародженої дитини Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою

Насправді вчені й гадки не мають, яким чином вибратися з глухого кута, в який люди прийшли в результаті розвитку технологій. Якщо все про продовжить відбуватися в тому ж дусі, як до нинішнього часу, то до 2070 року рівень Світового океану поглине величезні території на Землі. Даний процес цілком можна назвати кінцем світу.

Раніше "Знай.uа" писав про те, що вчені припускають, що людство з високою вірогідністю може припинити своє існування в результаті Великого вибуху.

В теорії існування світу може завершити темна енергія, говориться в сюжеті. Темна енергія має постійну щільність, яка дорівнювати -1 або більше або менше -1.

Одна з версій апокаліпсису каже, що Всесвіт завершить існування в Великому розриві. Це можливо, якщо щільність темної матерії менше -1. Всі галактики будуть розлітатися зі зростаючою швидкістю, яка поступово досягне світловий.

Через 80 мільярдів років вони будуть настільки далеко, що ми просто їх просто не зможемо побачити. Сонце фактично перетвориться на білого карлика, а планети Сонячної системи розлетяться по Всесвіту приблизно за 3 місяці до розриву.

За годину до фіналу планети розірвуться, а за наносекунди до кінця світу будуть знищені атоми. Таким буде кінець Всесвіту, - розповідають вчені.

Нагадуємо також про те, що співробітники Лабораторії реактивного руху NАSА в понеділок, 4 червня, виявили новий астероїд на орбіті Землі.

На відео чітко видно, як космічне тіло розірвалося на дрібні частини при входженні в атмосферу Землі.

Повідомляється, що астероїд виявили за допомогою автоматизованих телескопів Catalina Sky Survey, коли він ще перебував за орбітою Місяця.