Міжнародна група вчених з Британського університету провела серію досліджень, в результаті яких з'ясувала, яка з популярних соціальних мереж найбільше впливає на людину, причому негативно.

Так, в ході соцопитування 1500 користувачів у віці від 14 до 24 років відповідали на різні питання і аналізували випадки, коли соціальні сервіси могли вплинути на їхній настрій, поведінку або навіть ухвалення рішення. Детально про хід наукової роботи британці написали в періодичному виданні університету.



Так, дослідження показало, що найменше на людину тисне YouTube, що не дивно, якщо враховувати, що людина завжди обирає сам, що вона хоче подивитися. Наступним в рейтингу безпечних виявився Twitter, почесну трійку замикає Facebook, на четвертому місці - Snapchat.

Останнє місце в рейтингу і здатність шкодити ментальному здоров'ю "подарували" мережі Instagram. Вчені вважають, що ця соцмережа робить людину дратівливою і вганяє в депресію, провокуючи розвиток "комплекса відмінника".

Популярні новини зараз
Пенсіонери отримають значну доплату до пенсії: кому і скільки добавлять найближчим часом За це вас можуть оштрафувати навіть у власній квартирі: комусь з українців потрібно готувати до 100 тисяч гривень Бандитський Львів: хто такий Богдан Копитко, авто якого підірвали і розстріляли невідомі По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі
Показати ще


Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомляв про те, що психологи з'ясували, чого насправді хоче жінка.