За допомогою комплексу радіотелескопів, розташованих у Чилі, дослідники виявили в космосі кільце отруйного спирту.

Як повідомляє портал "Gogetnews", на несподівану знахідку фахівці натрапили в протопланетному диску, що оточує зірку TW Гідра.

Космічний об'єкт є наймолодшим у Всесвіті. Його вік становить близько 5-10 мільйонів років.

Від TW Гідри на відстані, що перевищує в 30 разів дистанцію від Сонця до Землі, розташовується скупчення метанолу, одноатомного спирту з отруйними властивостями. Речовина знаходиться у газоподібному стані. Вивільнитися вона могла у результаті танення крижаних тіл, які поступово наблизилися до світила.

За словами вчених, метанол може служити знаряддям для синтезу багатьох органічних молекул. Ці процеси могли стати причиною виникнення життя на нашій планеті.

Зірка "Жіночого кварталу" Катя Нікітіна оголила сідниці і знайшла застосування своєму шпагату: "Так круто"

Сотні мітингувальників постраждали в результаті бійки з копами: стріляли зі зброї

Понівечену 16-річну школярку знайшли в кущах біля дороги, на тілі немає живого місця: родичів змусили мовчати

Юля "Зайка" підказала, що "Холостяк" Заливако прийде до неї в 11 випуску шоу: "Не отрекаются любя"

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", NASA виявило у космічному просторі бар'єр, який захищає Землю від знищення. Природа об'єкта фахівцям поки невідома.