Експерименти на лабораторних тваринах показали успіх у створенні нового вірусу грипу, який в майбутньому може стати ефективною вакциною проти нього ж.

Відповідне дослідження опубліковане в американському журналі Science. Незважаючи на те, що випробування ще не проводилися на людях, новий експеримент заслужив похвалу експертів, які описали його як "багатообіцяючий перший крок на шляху до профілактики грипу".

За словами старшого автора проекту Рена Сану, професора молекулярної і медичної фармакології Каліфорнійського університету, варіації сезонних вірусів грипу можуть бути непередбачуваними, тому сучасні вакцини не можуть забезпечити ефективного захисту від них

"Попередні пандемії і недавні спалахи пташиного грипу підкреслюють необхідність розробки вакцин, які пропонують більш широку і ефективну захист", - говорить він.

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого

Вчені досліджували геном вірусу грипу і виявили вісім точок, в яких можна було б "відключити" функцію інтерферон-ухилення. Саме вона впливає на здатність пацієнта боротися з хворобою.

Планується проведення великої кількості досліджень на тварин до того, як будь-яка вакцина, заснована на новий вірус, буде випробувана на людях. Пітер Опеншоу, професор експериментальної медицини в Імперському коледжі Лондона, описав цю роботу як роботу, яка може стати основою універсальної вакцини проти грипу.

Всесвітня організація охорони здоров'я вважає грип серйозною проблемою, оскільки щорічно заражається до п'яти мільйонів чоловік в світі, а важка форма викликає до 650 тисяч смертей.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що дівчинку на прийомі заразили страшною хворобою.