Американські вчені прийшли до незвичайного відкриття - дослідники змогли встановити, що вода знаходиться на всій поверхні Червоної планети.

У повідомленні Nature Geoscience вказується, що над дослідженням працювали вчені з американського Інституту космічних досліджень в Боуледере. Відзначається, що вчені вивчили дані двох орбітальних зондів і прийшли до висновку, що вода поширена по всій території Червоної планети, а зовсім не обмежується полярними регіонами.

Як розповів один із співавторів дослідження Джошуа Бандфілд, сигнатура води на знімках завжди присутня. Після результати передали в американське національне космічне агентство NASA.

Вода на Марсі

Реінкарнація "Славути": оновлений ЗАЗ може втерти носа навіть преміальним іномаркам Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що фахівці NASA займаються розробкою скафандра з системою видалення відходів життєдіяльності, який отримав назву Костюм для забезпечення життєдіяльності екіпажу Orion. Скафандр можуть використовувати під час польотів на Місяць на космічному кораблі Orion.

Проект створюється таким чином, щоб екіпаж міг продовжувати роботу близько 6 діб навіть після розгерметизації кабіни корабля.