Ученим давно не дає спокою питання існування життя на інших планетах. Адже якщо вважати, що у виникненні життя на Землі є певна закономірність, то можна стверджувати про дію цього універсального закону в інших частинах нескінченного всесвіту. Проте, останні дані, отримані при дослідженні астероїда Оумуамуа, дозволяють з упевненістю говорити про існування інопланетного життя, повідомляє GoGetNews.

Групі дослідників вдалося виявити органіку на міжзоряному астероїді Оумуамуа. Відповідну статтю опублікували в журналі Nature Astronomy. Вченим вдалося визначити частину складу астероїда Оумуамуа. Виявилося, що він практично повністю покритий заледенілою органікою, товщина якої становить близько півтора метри.

При цьому вказується, що таке покриття здатне повністю захистити космічний об'єкт від впливу сонячних променів. За попередніми даними, цей "панцир" вже знаходиться на поверхні протягом довгих років, і витримав температуру до 300 градусів Цельсія. Фахівці схильні до версії, що Оумуамуа більше нагадує комету, ніж астероїд. За попередньою версією, його вік може досягати 10 мільйонів років.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про полювання Пентагону на НЛО