Як повідомляє науковий журнал «Biological Conservation», на Заході Північної Америки почали зникати рідкісні види метеликів. Дане відкриття виявили вчені з Університету Вашингтона в США.

Вчені на даний час не можуть визначити точні причини зниження чисельності метеликів на заході. Це могло відбутися з причини зміни клімату, або, імовірно, внаслідок використання пестицидів та інших хімічних засобів.

Група американських біологів констатувала, що в Західній частині Сполучених Штатів Америки раптово скоротилася популяція одного з найбільш рідкісних видів метеликів, данаида монарх (Danaus plexippus). Даний вид є одним із найвідоміших Північної Америки.

Результати наукових експериментів, які здійснили вченими з США, показали, що популяції данаїди монарха на заході зменшуються набагато швидше, ніж на сході. У 1980-х роках близько 10 мільйонів представників виду пережили зиму в прибережній Каліфорнії. На даний момент їх чисельність становить майже 300 тисяч.

ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати