Не вщухають суперечки щодо того, на якому етапі розійшлися шляхи предків людини і сучасних приматів. Опубліковані нещодавно в журналі Scientificamerican дослідження, можуть стати ключем до цієї загадки. Є ймовірність, що череп, знайдений на півночі Кенії, належить загальному предку людини і мавп. Знахідці дали ім'я "Елезі" (від слова "ель", яке на місцевому діалекті означає "предок").

Дослідники встановили, що у дорослому стані він би досяг ваги 11,3 кг Дослідники також відзначили, що мозок Елезі був обсягом 101 кубічний сантиметр – це приблизно стільки ж, як у сучасного лемура того ж розміру. Рентгенівський знімок зубів допоміг встановити, що примат харчувався плодами, а дослідження внутрішнього вуха дозволило припустити, що ЕлезІ був позбавлений акробатичній спритності сучасних гібонів. Спосіб його пересування більше відповідає шимпанзе.

Передбачається, що вік істоти був близько 16 місяців. Через настільки раннього віку підлогу Елезі встановити не можна. Більш ранні подібні знахідки в основному були представлені уламками зубів або щелепи. Добра збереженість Елезі забезпечена, судячи з усього, виверженням вулкана, накрывшим попелом навколишні ліси. Вчені відзначають, що саме місце знахідки є надзвичайно важливим, оскільки говорить про те, що свій шлях становлення людина починав в Африці.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про місце локалізації людського інтелекту