Телепортація, про яку так багато розповідали письменники-фантасти, потроху стає реальністю.

Це доводять останні досягнення китайських учених, які здійснили квантову телепортацію між космосом і Землею на відстань більше 1,2 тисячі кілометрів, передає журнал Science.

Під час експерименту науковці продемонстрували порушення нерівностей Белла (і, як наслідок, принципу локальності). Ефективність передачі інформації новим методом на 17 порядків перевищує показники поширених комерційних оптико-волоконних кабелів.

За даними журналу, квантова телепортація здійснювалася за допомогою пари супутників і трьох наземних станцій, відстань між якими варіюється в межах 500-2000 кілометрів. Між двома з таких наземних станцій відстань склала рекордні 1,2 тисячі кілометрів.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", вчені дослідили вплив телепортації на мозок людини і зробили несподівані висновки.

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу