Вчені виявили страшну загрозу для людства і ця небезпека не чатує у космосі, а знаходить зовсім поруч з нами. Як виявилось вулкани можуть бути більше небезпечними, ніж про це говорили раніше.

Про це повідомляє Independent.

Нові дослідження показують, що вулканічний апокаліпсис став більш реальним.

Раніше вважалося, що супервиверження, які здатні знищити цивілізацію відбуваються кожні 45 - 714 000 років. Втім нові дослідження довели, що цей інтервал значно вужче - від 5200 до 48 тисяч років. А найбільш вірогідним інтервалом вони назвали 17 тисяч років.

Дівчина встала на коліно перед відкинутим Огнєвіч Максом Тарапатою: "Пропозиція руки і серця"

Відкинутий Златою Огнєвіч Максим Тарапата знайшов розраду в обіймах кучерявої красуні :"Я балдію"

Прихильники НКВС розстріляли 15-17 літніх хлопців у різдвяному вертепі: дітей поховали, а вбивць "сховали"

Дружині переможця "Голос країни" Романа Сасанчина натякнули, що пора шукати його по клубах: "Не нагулявся"

Останнє катастрофічне супервиверження сталося 20- 30 тисяч років тому. Тому є сенс говорити про їх циклічність. Хоча природа досить непередбачувана та не працює, як годинник.

Нагадаємо, згідно з результатами нового дослідження, проведеного Національним центром атмосферних досліджень, великі виверження вулканів у майбутньому можуть вплинути на глобальну температуру, і навіть опади через зміни клімату.

Дивіться виверження вулкана на острові Балі

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", дослідники розповіли, чому ми досі не використовуємо вулкани для спалювання сміття.

Людству загрожують одразу три супервулкани, виверження яких спричинити глобальну катастрофу та призведе до страшних наслідків.