Японські дослідники і виробники автокомпонентів повідомили, що матеріал з дерев'яної маси важить всього одну п'яту від сталі і може бути в п'ять разів міцніше.

Целюлозне нановолокно може стати життєздатною альтернативою стали в майбутні десятиліття, конкуруючи з матеріалами на основі вуглецю. Скорочення ваги транспортного засобу буде мати вирішальне значення, оскільки виробники прагнуть впровадити електромобілі в широкий ринок.

Дослідники з Університету Кіото і великі постачальники комплектуючих, такі як Denso Corp і найбільший постачальник Toyota працюють з пластмасами, що містять нановолоконные целюлози, - шляхом руйнування волокон деревної целюлози на кілька сотих часток мікрона (одна тисячна міліметра).

Целюлозні нановолокна використовувалися в різних продуктах: від чорнила до прозорих дисплеїв. "Це найдешевше, високопродуктивне застосування целюлозних нановолокон, і саме тому ми фокусуємося на його використання в автомобільних і авіаційних сферах", - сказав професор Університету Кіото Хіроакі Яно, який очолив дослідження.

Популярні новини зараз
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що google створив "спасителя алергетиків".