Цей вид крокодила мав властивості двох інших видів. Останки стародавнього крокодила на ім'я Magyarosuchus fitosi знайдені в Угорщині.

Експонат допоміг дослідникам зрозуміти, яким чином крокодили перетворилися в дельфиноподібних істот. У середньому періоді мезозойської ери існувало дві форми таких крокодилів. В одній групі були крокодили аналогічні нинішнім.

В іншій групі крокодили мали низький захист через нерозвиненість лускатих обладунків, однак вони переміщалися у воді за допомогою хвостових плавців і ласт. Виявлений вид є перехідною формою між двома групами.

Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Ухилянтам готують суворі обмеження: зроблять все, щоб йшли до ТЦК Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто

Він був покритий лускатими обладунками і володів хвостовим плавцем. Останки крокодила виявили ще в 1996 році на північному заході Угорщини. Нині експонат зберігається в музеї Будапешта. Експонат представляє з себе кілька фрагментів, включаючи шматки тазу, щелепи і хребта.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", у наші дні дослідники знаходять тварин, яких вважали давно вимерлими, але вони досі живуть на Землі, хоча і в обмеженій кількості. Вчені розповіли про п'ять таких істот.

Мова йде про тараканоконика – цю комаху виявили в 2002 році на балтійському бурштині. Істота довжиною чотири сантиметри схоже з богомолом, коником і палочником. Біологи вважали його вимерлим 45 млн років тому, але помилилися у своїх припущеннях.

Наступним у списку значиться латиметрія. У минулому вважали, що ця кистепера риба вимерла 65 млн років тому. Хибність цієї думки з'ясувалася після того, як її виловили в наш час біля узбережжя Африки.

Нагадаємо, динозаври стали домінуючою силою на Землі через викид вуглекислого газу і подальшого глобального потепління, що знищила попередні панівні сили. Про це заявили вчені з Європи.

Відомо, що ці істоти вимерли 66 мільйонів років тому внаслідок падіння астероїда на планету, але до недавніх пір експерти не могли точно сказати, з-за чого сталося поява і домінування цих ящерів. Вчені вирішили обстежити Альпи на півночі Італії, де раніше знайшли кістки грізних володарів планети мільйони років тому.