Не так давно жителі Массачусетсу помітили в небі падіння невеликого за розміром астероїда. У свою чергу експерти припускають, що діаметр астероїда близько двох метрів. Відзначається, що космічне тіло може повністю не згоріти в атмосфері нашої планети.

Головний з дослідження навколоземних предметів за підтримки NASA Пол Ходас повідомляє, що небесне тіло 2018 LA розташоване від Блакитної планети на такій же відстані, що і Місяць 384,6 тис. км. Загибель астероїда зняли на камеру місцеві жителі. Видовище розмістили на YouTube-каналі. У ролику можна спостерігати проліт боліда, який при утворенні яскравої смуги починає згоряти. В кінці своєї загибелі астероїд залишає після себе яскравий фаєрбол на горизонті.

Дивіться відео прольоту того самого астероїда:

Відомо, що космічний об'єкт був виявлений у суботу, 2 червня. Про такий інформації повідомив Центр малих планет в Массачусетсі. Експерти з установи змогли визначити траєкторію польоту 2018 LA.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.uа" повідомляв про те, що нещодавно Wikileaks опублікувала ряд листів від американських астронавтів, які звинувачують уряд США в приховуванні документів, що стосуються позаземного життя.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

У розпорядженні Wikileaks виявилися листи доктора Едгара Мітчелла, шостоъ людини, яка ступила на Місяць. Колишній астронавт відправляв листа Бараку Обамі і Хілларі Клінтон, але так і не дочекався відповіді. Мітчелл навіть спробував вимагати відкриття секретної інформації через газету, однак його публікація була відкинута.

Зрештою, Едварду Мітчеллу вдалося прорватися зі своїми викриттями на Fox News. У прямому ефірі шоста людина на Місяці заявила, що уряд США приховує інформацію про існування прибульців вже понад півстоліття.

З підтвердженням інформації про існування інопланетного життя виступав у свій час і інший американський космонавт, Гордон Купер. Він стверджував, що в Розуеллі дійсно розбилася літаюча тарілка. Ці дані Купер отримав з анонімного джерела в Пентагоні: база Розуелл не тільки існує, але й активно діє досі.