Вчені Кембриджського університету виявили зв'язок між нав'язливими думками, галюцинаціями і рядом інших розладів психіки зі зниженим рівнем в гіпокампі гальмівного нейромедіатора гамма - аміномасляної кислоти (ГАМК).

До цього моменту вже було відомо, що зниження активності гіпокампу, що відповідає за формування емоцій, викликає подібні стани у пацієнтів, однак залишалося загадкою, як керувати цією областю мозку. Відкриття прискорить відновлення пацієнтів з різними психічними розладами.

"Магнітно-резонансна спектроскопія показала, що збільшення концентрації ГАМК у гіпокампі веде до поліпшення його роботи", - пояснив професор Майкл Андерсон.

Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин

Якщо дане дослідження отримає підтвердження, то його застосування в клінічній практиці допоможе в лікуванні шизофренії, неврозу нав'язливих станів, тривожного і посттравматичного розладів та депресії. У середині жовтня вчені з Рутгерского університету в США з'ясували, як робота центральної нервової системи пов'язана з відчуттями при жіночому оргазмі. Для цього дослідники використовували функціональну магнітно-резонансну томографію, фіксуючи активність нейронів під час стимуляції геніталій.

Раніше вчені змогли довести, що стрес можуть викликати навіть переходи на інший часовий пояс. Виявилося, що переведення часу на зимовий і навпаки здатне викликати у людини депресію та інші розлади. Вчені вважають, що відмова від цього переходу дозволить поліпшити стан людства.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що був знайдений "напівживий" мамонт.