Шведська модель Ельза Хоск стала обличчям американського ювелірного бренду Fallon.

Ангел Victoria's Secret взяла участь у рекламній кампанії нової колекції прикрас, на яку дизайнерів надихнув блокбастер за участю Тома Круза "Мумія".

Білявка Хоск не дуже схожа на доньку фараона, однак є в її великих блакитних очах щось магічне – мабуть, тому представники бренду й зупинили свій вибір саме на ній.

Популярні новини зараз

Вибух вантажівки з мотоциклом залишив жменьку попелу на місці села: загинуло 17 осіб, близько 500 будинків зруйновано

Тетяну Песик з "Жіночого кварталу" не впізнали в реальному житті, але вона знайшла "виправдання": "Внутрішня краса то є основне"

70-річний тато не ховає двомісячну дитину вже тиждень: хоче "поселити" в могилу до бабусі

Розлучення, блуд, секс під час вагітності і зради: батюшка пояснив, що насправді забороняє Біблія

Показати ще

На промо-знімках Ельза красується у сучасних масивних чокерах, сергах-кільцях і витончених ланцюжках. Прикраси виконані із дорогоцінних металів з оздобленням із перлин.

Ювелірні вироби можна придбати на офіційному сайті бренда Fallon. Ціни на них встановлені в діапазоні від 300 до 900 доларів.

"Мумія" за касовими зборами не виправдала очікувань продюсерів, можливо, колекцію прикрас очікує більший успіх.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", ангел Victoria's Secret вразила ідеальним тілом.