Актриса Дрю Беррімор опублікувала в Інстаграмі фотографію, яка показує різницю між її зовнішністю без всякої косметики і після багатогодинної праці візажиста. Різниця виявилася величезною, але шанувальникам більше до душі припав варіант "до", ніж "після". Так актриса хотіла привернути увагу до власної лінії косметики.

Беррімор попросила визажистку її нафарбувати в рамках рекламної кампанії своєї косметики під назвою Beauty. Заради більшого ефекту Ніккі завдала макіяж актриси тільки на одну половину обличчя.

Підсумок роботи Дрю Беррімор показала на своїй сторінці в инстаграме. Менше ніж за 20 годин публікація набрала майже 300 тисяч лайків.

Деяким сподобався макіяж, який зробила Ніккі.

"Чудово! Вона зробила ідеальний образ", "Ти нарешті переконала мене, мені треба це спробувати. Величезне спасибі, що показала фото, мені подобається, коли можна порівняти до і після макіяжу", "Сумно, що молоді люди вважають це красивим. Я не думаю, що "пластикове" обличчя здатне висловити вашу внутрішню красу. Макіяж — це те, з чим можна повеселитися, але ніхто не повинен використовувати його, щоб приховати своє справжнє обличчя, вважаючи, що воно недостатньо красиве і не відповідає якимось стандартам", - пишуть в коментарях.

Популярні новини зараз
"Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу Подорожчає одна з критично важливих комунальних послуг: який тариф хочуть встановити
Показати ще

Бодіпозитив став настільки популярним явищем, що бренд Missguided випустив каталог з моделями, у яких є розтяжки на шкірі, властиві не обробленому фотошопом тілі багатьох звичайних жінок. Прихильники природної краси розхвалили модельєрів, але марно: можливо, бодіпозитив в каталог додали якраз фотошопом.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", сучасна індустрія догляду за тілом та волоссям кожен сезон представляє новинки. Варто дізнатися про б'юті-тренди цього сезону. Деякі з них тебе дивують і шокують.

На піку популярності перуки, напівперуки і накладні чубчики. Тривалий час їх вважали табу і показником поганого смаку. Проте сучасний ринок пропонує настільки легкі, тонкі, непримітні аксесуари, що важко спочатку повірити, що вони не є частиною зачіски. І вони зовсім не схожі на бабусині шиньйони.