Кайлі Дженнер на шляху до того, щоб стати наймолодшим мільярдером, випередивши навіть Марка Цукерберга, який став мільярдером у віці 23 років.

Це був великий тиждень для Кайлі Дженнер – вона позбулася всіх своїх губних помад і оголосила про нову колекцію літнього макіяжу влітку. А ще молода мама працювала в соціальних мережах і за їх межами. Тепер наймолодший представник клану Кардашьян-Дженнер прикрасила обкладинку випуску "The america's Billionaires" журналу Forbes, в якому стверджується, що Дженнер "на шляху до того, щоб стати наймолодшим мільярдером, який зробив себе сам".

У своєму інтерв'ю журналу 20-річна дівчина розповіла про те, як вона заробила 900 мільйонів доларів всього за три роки. Кайлі запустила свою компанію Kylie Cosmetics всього два роки тому, починаючи з фірмових наборів для губ, але незабаром розширилася і в інших косметичних засобах.

За оцінками Forbes, тепер компанія дівчини Kylie Cosmetics коштує близько 800 мільйонів доларів. Поряд з цим, вона взяла на себе численні вигідні угоди з такими компаніями, як PUMA. Таким чином видання оцінює її фінансовий добробут у неймовірних 900 мільйонів доларів.

Це робить Кайлі Дженнер наймолодшою у четвертому щорічному рейтингу найбагатших жінок з Америки в Америці. Більш того, якщо бізнес і дохід Дженнер продовжить рости з очікуваною швидкістю, вона планує перевершити навіть Марка Цукерберга і його Facebook, як наймолодшого мільярдерів, які створили себе самі.

Успішні також і соціальні мережі Кайлі Дженнер, так як у неї вроджений талант дійсно захоплювати публіку і грамотно використовувати капітал на цьому ринку.

"Соціальні медіа – приголомшлива платформа. У мене є такий легкий доступ до моїх шанувальників і моїх клієнтів", - заявила вона в інтерв'ю.

Вона також стверджує, що хоче продовжити будівництво бізнесу, який вона створила для себе, а також, можливо, колись передати його дочці Стормі.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що Кендалл Дженнер гідно прорекламувала купальник власного бренду.