Clutch повідомляє, що Доменіко Дольче і Стефано Габбана продовжують всіляко пропагувати насіннєві цінності, залучаючи до співпраці впливових миллениалов і покоління Z.

На цей раз однією з учасниць кампейна стала 27-річна племінниця принцеси Діани – леді Кітті Спенсер.


Компанію Кітті склали інші представниці англійської аристократії, в числі яких Сабріна Персі і Френкі Герберт, а також Беа Фрессон. Зйомки рекламної кампанії проходили в італійській Венеції.

Популярні новини зараз
Українки масово розривають сім'ї, щоб отримати громадянство ЄС "Зупинить жінка": екстрасенс побачила завершення війни в Україні Двом категоріям українців не перерахують пенсію: хто та чому залишиться без надбавки Влаштувався на роботу — забудь про ТЦК: юрист роз’яснив несподівану норму для призовників
Показати ще

У свіжій рекламної кампанії прогулюються уздовж каналів Венеції, катаються на гондолах, сміються, обідають пастою, фотографуються на тлі собору Святого Марка і годують голубів.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", опальна запроданкою вкотре порадувала Московську публіку