Популярний канадський хіп-хоп виконавець Дрейк випустив новий студійний альбом під назвою Scorpion, який підготував шанувальникам багато сюрпризів.

Про це пишуть західні ЗМІ.

Подвійна платівка складається з 25 пісень (12 треків на стороні А і 13 - на стороні B) і триває півтори години.

У записі альбому взяли участь Jay-Z, Ty Dolla $ ign, Static Major.

Популярні новини зараз

Еллерту з "Холостячки" поставили діагноз по фото з Мішиною: "Треба лікувати"

Вагітна дружина Віктора Павлика здивувала подробицями про дитину: "Плакала пів години"

Так проникливо і щиро на "Голосі країни" ще не співали: Тіна Кароль і Дорофеєва ледь тримаються

Молода українка померла під час пологів на руках у байдужих лікарів: маля ніколи не поцілує маму

Показати ще

Великлою несподіванкою для фанатів став ще один трек під назвою Don't Matter to Me, в якому Дрейк співає разом з Майклом Джексоном. ("король поп-сцени" помер у 2009 році). Дрейк дістав раніше неопублікований куплет короля поп-музики, записаний ще на початку 80-х років і додав до свого нового хіта.

Раніше в підтримку альбому музикант випустив три кліпи: I'm Upset, Nice for What і God's Plan.

На рахунку Дрейка чотири повноцінних студійних альбоми, останній з яких More Life вийшов в березні 2017 року і відразу очолив Billboard 200. Крім того, в січні цього року Дрейк представив міні-альбом Scary Hours.

Як повідомлялося раніше, в минулому році репер Дрейк отримав премію Billboard Music Awards як найкращий артист року.

Rolling Stone назвав сотню найкращих пісень

Рейтинг очолив хіт Crazy in Love американської співачки Бейонсе, який увійшов в її дебютний сольний альбом Dangerously in Love (2003 рік). У записі композиції взяв участь чоловік Бейонс репер Джей-Зі.

Як раніше повідомляв "Знай.ua", посмертний кліп XXXTENTACION - SAD! очолив тренди одразу декількох країн, включаючи безпосередньо Росію. Кліп набрав 27 мільйонів переглядів менш ніж за добу. Знаючи про високий інтерес до творчості загиблих артистів, можна припустити, що музичний ролик поб'є всі рекорди популярного музичного каналу.

Хіт з'явився в мережі 28 червня. Дехто вважає вважають його пророчим, а інші побачили в ньому приховане послання про те, що репер насправді не помер.