Вокаліст відомого українського поп-колективу "Агонія" Костянтин Боровський представив нову колекцію власного бренду одягу BRVSKI.



Лінійка складається з вуличного одягу для літа-2018.

Засновник і дизайнер бренду - вокаліст українського поп-гурту "Агонія" Костянтин Боровський, який також відомий як експерт модельного реаліті "Топ-модель по-українськи".



Нова колекція стала логічним продовженням успішного релізу КРАСА ВРЯТУЄ, представленого восени 2017 року ефірі телепроекту.



В "свіжоспечену" капсулу увійшли оригінальні версії гасел марки, що вже полюбилися: СТРІТКІНГ, SVOЙ ПАRENЬ, КРАСА ВРЯТУЄ і виконаний в дусі метал-груп 1980-х принт RAP.



Над частиною дропа працювали спільно зі столичним кастом- і вантажу-брендом STLLLIV (дизайнер Мирослав Фаренюк). Унісекс футболки і жіночі худі вручну оброблені за технологією bleach.



По суті - це відбілювання, популярна колись "варенка", що перетворює кожну одиницю лінійки на унікальну в своєму роді річ.



"До літа захотілося поекспериментувати з квітами, відрегулювати яскравість. Наші речі - для впевнених в собі людей. У них ви будете завжди і всюди круто виглядати: будь то світська тусовка, модний концерт або об'єктив популярного стрітстайла-фотографа" - упевнений Костя Боровський.



Відзначимо, в лукбуці (серія фотографій, що представляють оригінальні образи, створені з дизайнерського одягу - ред.) знялися зірки модельного реаліті "Топ-модель по-українськи" Віка Рогальчук і Рева Палюх.



Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що відома українська модель підкорила обкладинки зарубіжних глянцевих видань. Дівчина потрапила в модний світ, коли їй було 23 роки. У 2012 році вона вперше відкривала показ Alexander Wang, і з тих пір стала брати участь в показах світових Будинків моди. Українська зірка стала обличчям рекламних кампаній Valentino і Prada, а також знялася для Vogue Germany, Vogue Italia, Vogue China, Vogue Ukraine і багатьох інших глянців і брендів.