Один з найбільших італійських брендів, що спеціалізуються на виробництві одягу, а візитною карткою якого є джинси, зняв рекламу своєї продукції у Києві їдальні і представив в мережі знятий ролик.

Відповідне відео Diesel опублікував на своєму YouTube-каналі.

Зйомки реклами молодіжних джинсів відбулися в їдальні на території заводу "Ленінська кузня". До слова, раніше там один зі своїх кліпів зняла білоруська група "Ляпис Трубецкой".

"Не кожен день йде чудово. JoggJeans, щоб втекти", - такий слоган рекламного відео.

В ролику знялися українські моделі Олександра Попруга і Вікторія Рогальчук. А до створення рекламного відео приєдналася команда української продакшн-компанії Radioaktive Film.

Популярні новини зараз
Астролог побачив у травні "лихо" для України Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців
Показати ще

Італійський бренд не вперше знімає свою рекламу у Києві.

Минулого року Diesel зняв рекламний ролик для нової осінньо-зимової колекції Go With The Flaw на недобудованому Подільському мосту.

Головна ідея ролику - відмова від прагнення бути бездоганним та прийняття зовнішніх недоліків. Зйомками відео займалася українська студія FAMILY PRODUCTION, а режисером виступив Франсуа Русселе, який працював із Мадонною та відомими світовими брендами. Суандтреком реклами стала композиція Едіт Піаф Non, Je ne regrette Rien.

Компанія Diesel також не вперше залучає українських моделей до зйомки своїх роликів.

Як повідомляв портал "Знай.ua", українка Валерія Караман знялася в зворушливому відео масштабної соціальної рекламної кампанії Diesel, яка проходила під гаслом "Go with the flaw!" - слідкуй за своїми недоліками!

У відео показана історія хлопця і дівчини, які були незадоволені своєю зовнішністю і зважилися на хірургічну пластику.

Та доля зіграла з ними жарт – одного разу вони закохуються один в одного і незабаром у пари народжується дитина з тими рисами, від яких вони раніше позбулися.

Таким чином Diesel намагається донести до людей, що потрібно любити свою природну красу зі всіма "недоліками".