Американський косметичний бренд CoverGirl презентував свіжу рекламну кампанію, обличчям якої вперше стала модель Емі Деанна з вітиліго - шкірним захворюванням, пов'язаним з порушенням пігментації.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДівчина знялася в невеликому відеоролику, де вона представила тональну основу truBlend. У рекламному відео Емі демонструє, як за допомогою різних відтінків тонального засобу можна підкреслити плями на своїй шкірі. Про це пише Сlutch.
Зазвичай тональний крем використовують, щоб приховати недоліки шкіри - вирівняти рельєф і зробити тон більш однорідним, але в новому ролику truBlend Емі Деанна показує, що наносить основу двох відтінків, не перекриваючи плями на своїй шкірі, а підкреслюючи їх.
"Навіщо намагатися злитися з натовпом, якщо можна просто виділитися?", - запитує Емі у відео.
"Інклюзивність важлива не лише для людей різного походження та етнічних груп, але і для людей всіх розмірів. Ось чому я була така рада співпраці з CoverGirl. Красу можна побачити у всіх формах, розмірах і кольорах. Це потрібно прийняти за належне, адже разом ми мозаїка, а це само по собі красиво ", - поділилася дівчина.
Зазначимо, що Емі Деанна стала однією з перших темношкірих моделей з вітіліго, яка знялася в рекламі косметичного бренду. Як правило, до цього моделі з цим захворюванням знімалися в fashion-кампейнах.
"Вітіліго - це те, що дуже важливо для мене. Я готова відповісти на будь-які запитання про вітіліго. Я така ж, як всі, просто на моїй шкірі є плями. Це частина моєї особистості ", - зізналася Емі Деанна.
Як повідомляв портал "Знай.ua", модель з гіперпігментацією підкорила Instagram.