Після конфузу на Канському фестивалі ім'я російської plus-size моделі Юлії Рибакової облетіло заголовки всіх світових ЗМІ.

Дівчина вийшла на червону доріжку у вогняній сукні з глибоким розрізом і довгим шлейфом, який і зіграв злий жарт з моделлю. Один учасників фестивалю випадково наступив на поділ сукні, в результаті чого спідниця від сукні відірвалась, продемонструвавши апетитні форми росіянки.

Примітно, що після цього скандалу на дівчину звернули увагу рекламодавці. У розмові з Super Юлія розповіла, що виробник кедрових бочок заплатив за відверту рекламну кампанію з нею 15 мільйонів рублів.

"Після цього інциденту я стала набагато популярнішою. Мені надійшло дуже багато пропозицій, понад 500 листів прийшло, але я вибрала найцікавіші з них, найбільш високооплачувані, від компанії "Дари кедра". Ми провели фотосесію, і тепер я буду представляти бренд і мотивувати дівчат доглядати за своїм тілом", - розповіла модель.

Популярні новини зараз
Мобілізація жінок у травні: кому доведеться йти до ТЦК Кому як пощастить: ПриватБанк виплатить клієнтам від 150 до 5000 грн Комунальники "наплювали" на мораторій: встановили незаконні тарифи та змушували переплачувати Тіна Кароль пішла у відрив без одягу та зі склянкою: "Я зцілюю себе"
Показати ще

Зазначимо, що в московській тусовці Юлія Рибакова відома не тільки як модель plus-size, але і як головний редактор журналу LF City. Для вечірок свого глянцю бізнесвумен запрошувала до Москви "танцюючого мільйонера" Джанлуку Ваккі та світську левицю Періс Хілтон.

Як повідомляв портал "Знай.ua", популярна в Росії модель Юлія Рибакова осоромилася на Канському фестивалі - дівчина загубила спідницю від сукні на килимовій доріжці, залишившись на очах у фотографів та гостей вечора в одних трусах.

Юлія спочатку розгубилася, але їй на допомогу прийшов чоловік, який швидко пристебнув поділ на місце. У мережі фолловери обговорюють, чи було це запланованою акцією або ж моделі дійсно не пощастило.