Обличчями нової рекламної кампанії бренду білизни Intimissimi модель Ірина Шейк і актриса Дакота Джонсон.

Нова кампанія спрямована на залучення жінок з різних сфер діяльності, брати участь в проекті також запросили колишню сербську професійну тенісистку Ану Іванович і авторку кулінарних бестселерів Еллу Міллс.

Популярні новини зараз
Упустив Дантес і впіймав Кацурін: найвідвертіші і не зовсім чесні фото Наді Дорофєєвої Цибуля тепер – у подарунок: українські фермери масово позбавляються овочу Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру
Показати ще

Цікаво, що в новій фотозйомці моделі позували, не оголюючи свої тіла. Ідея кампанії з гаслом Inside And Out була розроблена у співпраці з одним з найвідоміших фешн-фотографів сучасності Маріо Тестіно, пише "spletnik.ru".

Нагадаємо, як повідомляв "Знай.ua", американська R&B-діва Ріанна здивувала фанатів, з'явившись на Тижні моди в Нью-Йорку у відвертому вбранні без спідньої білизни.