Обличчями нової рекламної кампанії бренду білизни Intimissimi модель Ірина Шейк і актриса Дакота Джонсон.

Нова кампанія спрямована на залучення жінок з різних сфер діяльності, брати участь в проекті також запросили колишню сербську професійну тенісистку Ану Іванович і авторку кулінарних бестселерів Еллу Міллс.

Популярні новини зараз

Королева Єлизавета II не слухає лікарів. Вона пішла на хрестини онуків. Є перші фото після хвороби

В Ощадбанку з пенсіонерів здирають останні копійки за "стару ганчірочку", яку називають карткою: "Змусили шкандибати додому..."

Максим Галкін ридає через непоправну втрату, Алла Пугачова не зарадить: "Страшна трагедія"

Володимир Дантес "роздягнув" Надю Дорофєєву просто на людях, всі зацінили: "Вона класна"

Показати ще

Цікаво, що в новій фотозйомці моделі позували, не оголюючи свої тіла. Ідея кампанії з гаслом Inside And Out була розроблена у співпраці з одним з найвідоміших фешн-фотографів сучасності Маріо Тестіно, пише "spletnik.ru".

Нагадаємо, як повідомляв "Знай.ua", американська R&B-діва Ріанна здивувала фанатів, з'явившись на Тижні моди в Нью-Йорку у відвертому вбранні без спідньої білизни.