За вікном -14 градусів, але ж зігрітися вдома видається далеко не всім. Сотні киян продовжують скаржитися на ледь теплі батареї та холод в квартирі. Що робити у таких випадках та що може стати причиною проблем з обігрівом житла, Знай.ua дізнавався на прес-конференції за участі фахівців КП "Київтеплоенерго", що відбулася 25 січня.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Від проблем зі стояками до самовільного переобладнання
Розбиратися треба комісійно окремо по кожному будинку.
"Це можуть бути проблеми і у наших теплових мережах, але дуже велика проблема є і у внутрішньобудинкових системах. Від банального заповітрювання стояків і не випуску повітря до самовільного переобладнання", – зазначає головний інженер СП "Київські теплові мережі" КП "Київтеплоенерго" Юрій Паливода.
Слід враховувати те, що нерідко зустрічаються випадки, коли страждати від холоду вдома людям доводиться внаслідок дій власних сусідів.
"Прикладом є ситуація коли у будинку з верхньою розводкою ваш сусід зверху в 4 рази збільшив кількість своїх батарей. Він при -20 градусів відкриває вікна і ходить в шортах, а ви мерзнете", – говорить Юрій Паливода.
Та ж сама ситуація може виникнути, якщо сусіди облаштують теплу підлогу.
Власникам приватних будинків – до "Київгазу"
При виникненні питання з опаленням у приватних будинках, за словами керівництва КП " Київтеплоенерго ", варто звертатися до ПАТ "Київгаз".
"Окрім калорійності, може впливати ще й тиск газу. У таких випадках питання потрібно направляти до газовиків, оскільки саме вони постачають газ", – підкреслив керівник технічної служби СП "Київські ТЕЦ" КП "Київтеплоенерго" Сергій Смілян.
Складаємо акт-претензію
Як повідомляв Знай.ua, за відхилення від норми споживач має отримувати знижку.
"Сума до оплати за централізоване опалення повинна бути знижена на 5% за кожен градус відхилення від 18 ° C до 12 ° C в житлових приміщеннях (у наріжних кімнатах – від 20 ° C до 14 ° C). При температурі в житлових приміщеннях нижче 12 ° C плата за централізоване опалення не нараховується (в кутових кімнатах – нижче 14 ° C)", – говорить провідний аналітик ГО "Публічний аудит" Тарас Галайда.
У разі виникнення проблеми із обігрівом в квартирі, необхідно звернутися до центру обслуговування абонентів та написати заяву про проведення обстеження. За допомогою спеціального обладнання фахівцем буде зроблений вимір температури і проведено обстеження для виявлення причин зниження якості теплоносія.
Після цього представник компанії має оформити акт-претензію про неналежне надання послуг. Згідно з цим документом клієнту буде проведено перерахунок оплати послуги опалення.
Раніше Знай.ua писав, що Київ першим в Україні закупив снігоплавильні установки, які вже працюють на дорогах столиці.
Також Знай.ua повідомляв, що пекельна пожежа охопила ресторан та піцерію в Києві: люди втекли, не розрахувавшись, фото.