Нещодавно мобільний оператор "Київстар" повідомив українцям неприємну новину: популярний і улюблений усіма тариф закривається і більше не буде доступний мільйонної аудиторії абонентів.

Київстар
Київстар

Зараз оператор обдзвонює своїх абонентів і попереджає їх, що в період з 21 лютого по 3 березня 2019 року закриє тариф "Максимальний Безлім 2017". "Максимальний Безлім" у версії 2019 року. В якому абонплата (розрахунковий термін – чотири тижні) на 45% дорожче.

магазин Київстар
магазин Київстар

Такі "новації" зовсім не до вподоби клієнтам, більшість із них вже вирішили шукати іншого оператора.

Популярні новини зараз

Колишня Антіна Мухарського Сніжана Єгорова заявила, що підтримує Путіна: "Нехай СБУ нею займуться"

Учасників "МастерШеф" змусили приготувати шедевр, поки горить маленька свічка: закінчилося сльозами та істерикою

Кривдника "Холостячки" Злати Огнєвіч затримала поліція: переслідував і погрожував розправою протягом 3 років

Що сталося з героями серіалу "Кадетство": Соболєв безслідно зник, а Синіцин "посунув" Малахова

Показати ще

"Треба щоб антимонопольний комітет хоч раз провів розслідування??? Хто вміє оформіть колективну петицію від абонентів через фейсбук??? Думаю підписів вистачить бо цей Київстар вже дістав!?!", "А що робити бабусям, у яких маленький телефон, щоб тільки з дітьми був зв'язок. Про інтернет і мови немає? Совісті у них немає!", "Зв'язок гів...о інтернет скаче зато ціни міняють швидко. С*ки!!!!!", - пишуть у коментарях.

"А ще хотілося додати. Що до цих фахівців. В яких ми є клієнтами їхньої фірми і які по суті повинні піклуватися про своїх абонентів. То коли потрібно додзвонитися до оператора фізично не можливо. Просто навіть в меню непередбачено такої функції як оператор. А якщо дивом додзвонишся то на запитання чому так, відповідають щоб типу обмежити доступ неадекватних людей. Все нібито зрозуміло, але є два питання. 1. Як додзвонитися до оператора адекватним? 2. Навіщо тоді оператори якщо абонентів уникають? Якщо дзвонять клієнти значить не все так добре у Вас любий Київстар", - додають користувачі.

Декому тарифи вже підвищували кілька разів поспіль, при чому робилося це навіть без відома самого абонента:

"Цього року також хочуть без відома абонента. Та ви що охуїли зовсім вже? Де дивиться антимонопольний комітет? Значить тварі в долі з ними. Тупо всім перейти на іншого оператора. І нехай со**ть. Занадто добре їм живеться. Та якщо людина купує стартовий пакет став ціни які хочеш, але чого абонент який 20 років має стартовий без його відома роблять що хочуть", "А чому б і ні. В нашій країні, депутати зробили так що, ні хто нічого не контролю. І відповідальних не знайдеться. А людей вже почали знищувати. Друзі це – геноцид", "Найефективніша відповідь гаманцем. Просто відмовитись від послуг", "Дякуємо, Рінат Леонідович. Бабло на гречку", - іронізують українці.

Дивіться: з 1 травня 2019 року українці зможуть змінити мобільного оператора без втрати номера телефону

Нагадаємо, один із найпопулярніших інтернет-провайдерів в Україні Ланет підвищує вартість обслуговуванняна третину вже з 1 березня 2019 року.

Як повідомляв "Знай.ua", у Дніпрі вимкнуть зв'язок і електроенергію. Також "Знай.ua" писав, "Київстар" скасовує популярну послугу.