Державний банк "ПриватБанк" був звинувачений одним з клієнтом в шахрайстві. У нього сталося подвійне списання грошей під час оплати товару.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт опублікував свій відгук на сайті Мінфіну.
"11 січня — я розраховуюся картою, сума 82 грн. Списалось 82 все норм. 12 січня, картою 179 грн.- списано 179. Все, начебто, як і повинно бути. 13 січня, перекладаю на цю картку з іншої картки привату 200грн. І О диво!!! ПриватБанк списує суми покупок за 11 і 12 січня повторно!", - каже клієнт банку.
Потім він говорить, що при зверненні в техпідтримку, йому надали допомогу.
"Спеціаліст банку, довго розповідала що таке буває, що суми задвоюються при оплаті в магазині картою. Все нормально, ми зробимо заявку на повернення коштів. І протягом 30-120 днів! ...Наступного дня, природно отримав відповідь в повідомленні, про те що заявки на повернення відхилені — бо магазини підтвердили факт отримання товару..", - говорить клієнт.
З цього відгуку фахівець підтримки банку відреагував таким чином:
"Хочемо звернути Вашу увагу, що така ситуація може виникнути не за ініціативою банку. За скоєння списання з карти, торгова точка надіслала запит на блокування суми повторно. У такій ситуації, сума може знаходитися в резерві на карті протягом 11 днів, після чого, у випадку, якщо торгова точка не запитує кошти до списання, вона знову доступна на карті. Рекомендуємо перевірити виписку, де Ви можете бачити всі рухи коштів по карті. Якщо сума повторно була заблокована і після списання з картки на вказану Вами дату(13.01), Ви б змогли бачити дане списання і зараз в Приват24 меню «Мої рахунки».", - відповіли підтримки.
Нагадаємо, ПриватБанк знову оскандалився: наживається за рахунок дитячих грошей
Як раніше повідомляв "Знай.ua" Навколо Приватбанку новий скандал: збирають останнє навіть з аліментів
Також Знай.ua" писав про те, що ПриватБанку зробили серйозне попередження: час повертати борг