В Україні з'явилася нова "схема" для обходу законодавчого розмитнення євроблях. Водії реєструють авто на польську фірму нібито для того, щоб поставляти товар для українських компаній. В такому разі, нечебто, розмитнювати машину не потрібно, передає
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа українсько-польському кордоні застрягли активісти "Авто Євро Сили" на 12 авто. Прикордонники відмовляються пропускати нерозмитнені машини без застави, а водії відмовляються їхати назад. Вони впевнені, що якщо авто перевозять товар, розмитнювати їх не потрібно.
Ці автомобілі зареєстровані на литовську фірму, яка направила вантаж в українську компанію. За словами активістів, українців найняли громадяни Литви, але "вантаж" залишив митників у легкому подиві - у кожній машині лежить по коробці паперу. На кордоні говорять, що оскільки легковики комерційний вантаж перевозять, пропустити авто не можуть.
"Україна і Литва мають угоду про міжнародні перевезення пасажирів і вантажів. І цією угодою передбачено, що вантажні перевезення здійснюються вантажними транспортними засобами", - заявив начальник управління організації митного контролю Львівської митниці Степан Бочаров.
Активісти не заперечують, що це нова схема для ввезення євроблях, але вважають, що діють законно.
"Це не нова схема, такі спроби були і раніше під розумінням транспортного засобу комерційного призначення. Але згідно тих самих угод - ці спроби були припинені", - стверджують митники.
Юристи заявляють, що вантаж можна перевозити тільки на вантажному авто. Проте, активісти можуть використовувати іншу лазівку: треба довести, що між водіями та литовською фірмою не трудові, а цивільно-правові відносини.
"Вважаю, що законодавець повинен негайно цю маленьку лазівку в законі закрити, щоб не утворилася велика діра в кордоні, яка і породила ввезення великої кількості євроблях", - впевнений юрист Олег Мицик.
Нагадаємо, українців знайшли євробляхам зручну альтернативу.
Раніше Знай.uа повідомляв, названо 5 улюблених іномарок українців.
Також Знай.uа писав, Зеленський порахував, скільки повинні коштувати евробляхи.