Українці все частіше стали скаржитися на якість послуг мобільного оператора Kyivstar. Але не так давно оператор пробив дно, змусивши жінку змінити номер, яким вона користується вже 18 років. "Історию розставання" з Kyivstar українка опублікувала на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.

"...мене перевели на інший тариф в півтора рази дорожчий поточного, вигребли все, що було на рахунку, в рахунок оплати цього тарифу, а потім, коли я поміняла його на більш-менш схожий на той, що був раніше, почалося найцікавіше..." - пише Анна.

Далі дівчина пропонує "простежити за руками" і зрозуміти високий рівень кваліфікації в шахрайстві оператора.

"СМС про зміну тарифу мені вже прийшла, при цьому гроші, які я закинула на рахунок для можливості повноцінного користування ним, з мене списали все ще в рахунок більш дорогого тарифу, залишивши з можливостей тільки жалюгідний огризок у вигляді 10 хвилин на інші мережі та 200 метрів інтернету в день. При цьому з мене продовжують вимагати повну суму за той самий дорожчий тариф, щоб повернути можливість нормально користуватися телефоном найближчі 4 тижні (за це вам окремо повна панамка самі знаєте чого). На десерт - умови обраного мною пакету на сайті Київстару і в розділі "Мій Київстар" добре так відрізняються. Підозрюю, час дивовижних відкриттів у мене ще попереду."

Популярні новини зараз
Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок
Показати ще

магазин Київстар
магазин Київстар

Дівчина уточнює, що звернення до контакт-центру нічого не дало і стверджує, що це просто ідеальний кейс під назвою "Як втратити лояльного клієнта через надмірну жадібність і огидного сервісу".

В коментарях українці не стримують своїх емоцій у висловлюваннях:
"Кілька років тому пішли з Київстар саме з цієї причини - задовбались відкривати диспути, чекати задовільної відповіді, а потім ще місяць повернення суми", "Рівно сьогодні і в мене настала точка кипіння щодо поганої якості. Спробувала зателефонувати оператору і була вкрай збентежена", "Схоже я наступний на черзі. Теж нещодавно вигребли все... А я в лісі, один... І інтернет не ловить", "Категорично підтримую: сервіс - повне г*вно; 3G жахливий".

Варто відзначити, що в коментарях відгукнулася і служба підтримки Kyivstar. Але їхня відповідь дуже слабо нагадував допомогу, що і відзначили коментують.

Нагадаємо, "Київстар" знову закриє ряд популярних тарифів.

Раніше Знай.uа писав, що українці повстали проти "тотального жлобства" Київстар.

Також портал Знай.uа повідомляв, що "Київстар" своїми нововведеннями поставив на карту все.