Офіційну детальну відповідь «Укрзалізниця» надала пасажиру, який 10 червня отримав від провідника поїзда «Миколаїв-Рівне» мокру постіль. У компанії пояснили, що в літній час через великий наплив людей пасажирське вагонне депо станції Миколаїв просто не справляється.

Представники перевізника, якщо в звичайний сезон на добу пральня пере і прасує близько 3,8 тис. То влітку навантаження значно зростає аж до 6 тис. комплектів. Оскільки об'єм роботи збільшується, постіль упаковують в поліетилен відразу після прасування гарячим. В результаті процесу всередині утворюється конденсат, який і робить білизну вологим.

Тому виправляти ситуацію, схоже, «Укрзалізниці» не збираються. У письмовій відповіді за підписом начальника депо, компанія не робить ніяких обіцянок, а тільки приносить свої вибачення пасажиру.

Хочеться зазначити, що волога білизна дістається пасажирам аж ніяк не тільки в поїзді на Рівне. В липні пасажири скаржилися на аналогічну проблему в поїзді «Миколаїв-Москва».

На початку 2019 року перевізник різко збільшив вартість послуги (з 30 до 50 грн.) підвищити вартість білизни в купейних і плацкартних вагонах. Обгрунтувавши своє рішення збільшенням собівартості надання послуги.

Популярні новини зараз
Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого
Показати ще