Філія "Центр сервісного забезпечення", що входить в структуру УЗ, під керівництвом Кравцова почала масштабне оновлення, провівши тендери на придбання сувенірної продукції з залізничної символікою.
Загальна вартість яку очікують витратити трохи більше 1,3 мільйона гривень.

Під подарунковими наборами Укрзалізниця передбачає 231 набір з залізничною символікою на одну людину в який входять:
- підстаканник з зображенням логотипу "Укрзалізниця" - 1 шт .;
- кришталевий стакан на 200 мл - 1шт .;
- ложка чайна - 1 шт .;
- подарункова упаковка синього кольору з логотипом "Укрзалізниця" - 1 шт.

В 210 наборів на дві персони закуповується аналогічний товар тільки в подвійному екземплярі.

За результатими торгів головну перемогу в тендері на поставку одноосібних наборів отримав ПП Демиденко Олександр Миколайович з сумою 468 тис. Грн.
Тому, зазначимо, що вартість однієї склянки з підсклянником (з логотипом УЗ) в подарунковій упаковці склала 2 025,97 грн. без ПДВ. Отже, набір з двох склянок в такій же комплектації буде коштувати 3 047,61 грн. без ПДВ.

Згідно з офіційними даними, в липні минулого року УЗ також закуповувала аналогічні набори, правда тоді ціни були іншими - 1890,03 грн. за один стакан і 2869,00 грн. за набір з двох склянок. Тоді відбувалася закупівля 150 наборів на одну людину і 90 на двох і сума тендеру досягала 0500000. Грн.

Кому і навіщо Євген Кравцов за рік планує подарувати 441 набір фірмових склянок з залізничної символікою на 1,3 мільйона гривень залишається тільки здогадуватися.