Пасажири постійно стикаються з різного роду проблемами, пов'язаних з сервісом МАУ. Про одному з інцидентів вирішила розповісти і клієнт Анна на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Дівчина красномовно розшифровує МАУ, як "Майстерня жадібної убогості". Ганна пояснює, що її рейс з Женеви до Варшави польські авіалінії затримали. З цієї причини вони запізнилися на прямий рейс авіакомпанії LOT в Запоріжжя. У Варшаві авіакомпанія LOT їх дуже оперативно передала авіакомпанії МАУ, вручила в руки посадочні талони на Київ і Запоріжжя.
"На регулярній основі літак МАУ, замість планового рейсу Київ-Запоріжжя, використовують, як чартер в південному напрямку. В результаті, виліт з Києва на Запоріжжі затримують 5,5 годин на регулярній основі! Тобто, шановних пасажирів, маленьких дітей відверто дурять на регулярній основі, відкуповуючись за «несподіване запізнення» словом «вибачте» і лайновими бутербродами!" - обурена дівчина.
Однак, це ще не всі "приємності" від МАУ. Організація посадки в літак заслуговує окремих оплесків.
"Глибоко вночі о 1.30 вас привезуть автобусом в міжнародний термінал. Але тільки не до літака, а в приставлений до нього рукав. І вам, дорогі пасажири, обдурених, зі сплячими дітьми і ручною поклажею в руках, запропонують пройти вгору на 3 сходових прольоти. Цим божественний сервіс не закінчується.
Пілот буде, звичайно, вибачаться за «несподіване» запізнення літака! А в 2.00 ночі, замість сну і подушок під час рейсу, снують без кінця стюардеси і пропонують вам напої, які хочеться вилити в обличчя Коломойському особисто"
Завершальним подвигом МАУ було те, що після прильоту в Запоріжжя пілоти заблукали на злітній смузі і возили пасажирів туди-сюди.
"Коли літак нарешті зупинився, ми чекали довго і млосно чекали, дочекалися - подали автобуси! Не один автобус, аж цілих 2. Але не відразу 2, а по черзі. Ті, хто літає з дітьми знають, що пасажирів економкласу з маленькими дітками й немовлятами (це ті, яких потрібно носити на руках) розсаджують в хвостовій частині літака, і виходять ці пасажири останніми. А, як ви вже дізналися, що автобусів було 2, то пасажири зі сплячими дітьми і ручною поклажею в руках, стояли в черзі і чекали наступний автобус. Автобус проїхав 100 метрів, 2 рази при цьому розвернувшись"
Але, і тут пригоди Анни не закінчилися, адже в кімнаті очікування було всього 2 лавки. Більше того, її багаж так і не прилетів.
"В зал зайшли напівсонні працівниці аеропорту і почали заповнювати PIR або анкету за втрату багажу. Увага! На своїх колінах! У робітниць немає столу і стільця!"
"І ще ... багажу досі немає, тому що супер-агенти МАУ не знають, де мій багаж. Я знаю, а вони - ні. В Варшаві стоїть і чекає, коли ж агенти МАУ згадають, як працювати і надішлють заявку в LOT про те, щоб його доставили в Запоріжжя наступним рейсом, і було вже 4 (!), але агенти МАУ настільки агенти, що вони досі не знають де ж багаж. Це все що вам потрібно знати про МАУ. "- уклала Анна і порекомендувала ніколи не літати МАУ в Запоріжжя.
Нагадаємо, МАУ пересаджує пасажирів з літаків на автобуси.
Як повідомляв
Також