В аеропорту Португалії стався гучний скандал з українськими туристами. Відома авіакомпанія Wizz Air затримала виліт з Лісабона майже на добу. При цьому пасажирів не забезпечили ні квартирами, ні повноцінним харчуванням. Українське посольство втрутилось у ситуацію, тепер люди мають намір домагатися компенсації.

"Це було пізно ввечері в четвер. Ми вже сиділи в літаку, як пілот повідомив, що ніхто нікуди не летить. Спочатку він розповідав, що ми, мовляв, чекаємо дозволу від аеропорту на зліт, але потім заявив, що у екіпажа закінчився робочий день, а тому політ, можливо, відбудеться завтра після обіду. Пасажирам сказали, що зараз їх на автобусі відвезуть в термінал, де вирішиться питання з готелем, але потім було сказано, що вільних готелів немає і, мовляв, робіть, що хочете", - розповідає пасажир цього рейсу Олена.

Читай Знай.uа в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

За словами пасажирки, дехто з людей вирушив у хостели, а частина залишилися ночувати в терміналі для лоукостів. Вони базуються в терміналі, де майже немає інфраструктури. Майже до вильоту представники авіакомпанії ховалися від пасажирів, не повідомляючи жодної інформації.

Популярні новини зараз

"Чого ви навчаєте дітей?": Потап "вилаявся" на Дорофєєву і Каменських через відверті фото

Весна виявиться примхливою: народний синоптик "напророкував" дивну погоду у березні

Допомога на дитину та декрет: молодих матусь терміново попередили про зміни у виплатах

До уваги водіїв: де заправитися якісним бензином

Показати ще

"Талони на їжу нам дали лише на наступний день, причому ближче до середини дня. Але це були лише холодні закуски - про гарячі і мови не було", - продовжує Олена.

Посольство України в Португалії взяло ситуацію під власний контроль. Представники приїхали приборкати пасажирів, адже деякі з них погрожували палити шини в терміналі.

"Найцікавіше, що напередодні рейсу неможливо було зареєструватися онлайн - система не бачила вже куплені квитки. А пасажири розповідали, що раптово на цей рейс з'явилися дуже дешеві квитки. Коли ж, сидячи в літаку і чекаючи зльоту, ми попросили сендвічі, то бортпровідники сказали, що їх вони не брали. Словом, всі знали, що літак не полетить, але не попередили пасажирів", - продовжує Олена.

Чудові новини!

Тепер Знай.uа став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!

Представники авіакомпанії Wizz Air коментар не дали. Однак останнім часом компанія масово скасовує київські рейси. Причина, як сказано на сайті перевізника, - затримки з поставкою літаків. 

ОНОВЛЕНО 

Згодом до редакції нашого порталу звернулися представники команди Wizz Air, які пояснили ситуацію та запевнили, що надали необхідну допомогу пасажирам. 

"8 серпня рейс Wizz Air W6 6192 з Лісабона до Києва (Жуляни) зазнав значної затримки через часові обмеження для виконання рейсу з аеропорту Лісабона, і це призвело до закінчення робочого часу екіпажуЗгідно з політикою Wizz Air ірегламентом Європейського Парламенту і Ради, пасажирів в аеропорту забезпечили їжею та напоямиїх проінформували про їхні права і запропонували альтернативний рейс або повне повернення коштів. Wizz Air щиро вибачилася за всі незручності, яких зазнали пасажири у результаті затримки рейсу", - запевнили представники команди Wizz Air.  

Нагадуємо, що раніше інша авіакомпанія-лоукостер WizzAir повідомила про те, що на час проведення ремонтних робіт в аеропорту “Київ” з 2 по 12 вересня свої рейси із столиці вона виконуватиме з аеропорту “Бориспіль”.

Як повідомляв портал Знай.ua , МАУ пересаджує пасажирів з літаків на автобуси.

Також портал Знай.ua писав, що ще одна авіакомпанія буде регулярно літати у Туреччину зі Львова.