Тисячі незадоволених клієнтів щодня скаржаться на Kyivstar і його шахрайські схеми. Вже сотні людей не дорахувалися своїх кровних на рахунку, а від оператора почули лише відмовки.

Українець вирішив на своїй сторінці в Facebook поділитися власним досвідом спілкування зі скандальною компанією.

Kyivstar
Kyivstar

"Компанія Kyivstar любить розповідати, які у них потужні стандарти сервісу. Поговоримо про те, як "Київстар" піклується про своїх клієнтів насправді. Я є контрактним абонентом "Київстар" вже багато років. Коли я потрапив у складну ситуацію - вкрали телефон та документи, я пішов у Київстар, щоб заблокувати і перевипустити карту. Оскільки зловмисники через сімку заволоділи моїм Телеграм-аккаунтом і роблять шахрайські дії через нього." почав свою розповідь українець.

Проте, в сервіс-центрі він нарвався на дуже байдужих хлопців які не хотіли робити буквально нічого. Так як паспорт був вкрадений, то молодик для засвідчення особи приніс свій закордонний.

Популярні новини зараз
У "Резерв+" з'явилась "мітка ухилянта": як виправити свої взаємовідносини з ТЦК Гроші прийдуть окремо від пенсії: українці можуть отримати допомогу, про яку мало хто знає - інструкція ТЦК буде безпощадним до цих жінок: кому загрожують штрафи на рівні з чоловіками За кермо не всім тепер можна: які вікові обмеження запровадили для водіїв в Україні
Показати ще

"Хлопці на ресепшені центру обслуговування абонентів на Дегтярівській сказали, що можуть заблокувати тільки при наявності оригіналу паспорта. Мої доводи що закордонний повністю посвідчує мою особу і навіть містить ідентифікаційний код не мали успіху. Хлопці сказали - "У нас процедури, нічим не можемо допомогти". Коли я попросив зв'язатися з кимось, хто вміє приймати рішення - вони відповіли, що не збираються цим паритися."

Після довгих умовлянь хлопці, все ж, зателефонували туди, де потерпілому змогли б допомогти. Телефон заблокували і пообіцяли, що через пів години можна буде забрати нову сімку.

"Я передав це хлопцям і вони відповіли - "тільки при наявності оригіналу паспорта". Загалом, тепер сиджу і не знаю що робити:( Подзвонити не з чого. Карти немає. Мій телеграм розсилає контактам повідомлення- "скинь грошей"."

Потім українець зазначив, що після публікації поста в Facebook у компанії відбулося просвітлення:
"Київстар подумав трохи менше доби і дозволив заміну карти по закордонного паспорту. Начебто вирішилося, але осад залишився."

В коментарях стали відзначатися небайдужі українці:

"Країна повинна знати своїх героїв. Напишіть публічно, що плювати вам на абонентів і на їх проблеми", "Хлопці з КС - дебіли. Закордонний повністю засвідчує особу і може бути використаний для будь-яких дій з мобільним оператором.", "Людяності у Київстару в даному випадку як у термоса.", "Чого чекати від вітчизняної компанії? Було г*вно і буде."

Нагадаємо, раніше Kyivstar переводив українців на елітні тарифи: скільки доведеться платити за "золотий" зв'язок з 1 вересня.

Також Знай.uа писав, що Kyivstar скасовує 10 тарифів: скільки тепер доведеться викласти за мобільний зв'язок .

Ще Портал Знай.uа повідомляв, що Kyivstar довів українців до межі, від оператора біжать, не розбираючи дороги: "Плювати на абонентів і їх проблеми".