Українці дуже тривалий час скаржаться на Kyivstar і його шахрайські схеми. Вже сотні людей не дорахувалися своїх кровних на рахунку, а від оператора почули лише відмовки. Ось в таку ж історію потрапив киянин, який вирішив поділитися проблемою, що сталася з ним на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"Трясця твоїй матері, курв'ячий ти Kyivstar. Я задовбався платить кучу грошей за відсутність мобільного інтернету, відсутність зв'язку там, де він має бути апріорі, постійні відпадання і таке інше. Після десяти років користування постійним нрмером доведеться перейти на іншого оператора. У вас не те, що нема 4G там, де ви рекламуєте... У вас його в столиці подекуди нема. У вас навіть 3G толкового немає там, де був раніше. Хай вам там всім гарно живеться... Сподіваюсь що у потойбіччі для тих з вас, хто винен у такій роботі, буде персональна віковічна тортура. " - поза себе від люті вісказался чоловік.
Читай Знай.uа оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!
В коментарях відзначився представник компанії Kyivstar, який пошкодував клієнта:
"Юрій, дуже шкода, що у Вас таке ставлення до компанії. Зверніться в особисті повідомлення, опишіть ситуацію, спробуємо допомогти."
Решта коментуючих були налаштовані більш агресивно до оператора:
"Зв'язок поганий, інтернету майже немає.", "Підключив швидкісний інтернет від Київстар? Хочеш, щоб усе літало?!? А тепер сам, любий, сам", "У Черкасах цілий район місяць не мав зв'язку. На скарги оператор пропонував, щоб побільше людей скаржилося, тоді швидше відреагують."
Нагадаємо, українцям пояснили правила перенесення мобільного номера до іншого оператора.
Як повідомляв "Знай.ua", Kyivstar та Lifecell заманили українців у боргову пастку.
Також "Знай.ua" писав, що Lifecell і Kyivstar влаштували "битву" за абонентів.