З першого травня в Україні стартувала послуга, на яку чекали українці два десятка років. Тепер абоненти можуть змінити мобільного оператора зі збереженням власного номера.

Таким чином, нова політика дає свободу вибору абонентам. А мобільні провайдери включаються в активну боротьбу за клієнта, пропонуючи більш вигідні тарифи.

Як відбувається процедура переходу до іншого оператора?

Механізм переходу

Щоб перейти до іншого оператора, абоненту необхідно:

  • Переконатися, що номер зареєстрований на абонента. Для цього потрібно зателефонувати чинному оператору або прийти в його офіційний магазин. Співробітники магазину або call-центру перевірять, чи зареєстрований цей номер абонента.
  • Якщо номер не зареєстрований, знадобиться пройти процедуру реєстрації у поточного оператора. Це можна зробити в будь-якому магазині оператора, надавши необхідні документи, або на сайті оператора, заповнивши спеціальну форму і авторизувавшись допомогою електронного цифрового підпису.
  • Далі необхідно подати заявку про перехід, яка обробляється протягом трьох календарних днів.
  • Отримати нову SIM-картку, на яку буде перенесено номер.

Популярні новини зараз
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Щоб зареєструвати номер телефону на себе, можна надати будь-який з документів, що підтверджують особу (це може бути паспорт, закордонний паспорт водійське посвідчення, посвідчення переселенця і т.д. )

Скільки разів та як часто можна міняти оператора

Контрактним абонентам платити взагалі нічого не потрібно. Всім іншим послуга надається безкоштовно, лише заплатити потрібно буде за новий стартовий пакет.

Процес переходу може займати від 3 до 30 днів.

Міняти оператора можна не частіше, ніж один раз на місяць.

Кому можуть відмовити в перенесенні номера?

У послузі можуть відмовити, якщо номер не пройшов реєстрацію, або ж ви не надалаи достатньо даних оператору, або якщо дані виявились недостовірними.

Також відмовити в перенесенні номера можуть, якщо абонент подаэ завки одразу кылько операторам, або мобыльний номер було заблоковано з деяких причин, наприклад шахрайства.

Збережуться гроші зі старого рахунку?

Послуга не передбачаэ трансфер коштів чи бонусів, якими користувалися у іншого оператора.

Залишок з вашого балансу ви зможете отримати, написавши заяву у фірмовому магазині оператора, вказавши реквізити банківського рахунку.

Нагадаємо, трійка найбільших операторів розповіли про найвигідніші тарифи.

Як повідомляв "Знай.ua", Kyivstar та Lifecell заманили українців у боргову пастку.

Також "Знай.ua" писав, що Lifecell і Kyivstar влаштували "битву" за абонентів.