В Україні спалахнув перший скандал за MNP. Один з операторів мобільного зв'язку, Kyivstar, має найвищу кількість відмов абонентам про переході до іншого оператора.

найменший представник "великої мобільного трійки" lifecell висунув звинувачення, що Kyivstar перешкоджає своїм абонентам, які хочуть перейти в іншу мережу. Крім того, в Національну комісію регулювання зв'язку та інформатизації почали надходити скарги від мобільних користувачів.

Відомство вирішило до 11 червня 2019 року перевірити діяльність цього оператора. Тому до цього терміну утримається від коментарів.

При цьому у Vodafone Україна і lifecell приблизно однакову кількість невдалих спроб по зміні мережі.

Популярні новини зараз
ПриватБанк встановив "грабіжницькі" відсотки на послуги, і українці вирішили влаштувати бойкот: "Хто ворог - незрозуміло" В українських супермаркетах слідом за гречкою почали падати ціни на іншу популярну крупу 5 улюбленців долі, яким казково пощастить у жовтні 2022: Тамара Глоба назвала везунчиків серед знаків Зодіаку Щоб не задувало взимку: чим найкраще заклеювати вікна для збереження тепла в оселі
Показати ще

В Україні ринок мобільного зв'язку умовно називають "безкоштовно-внутрішньомережевих". Це означає, що дзвінки на номери "рідний" мережі умовно не тарифікуються. Однак після того, як буде введено послугу перенесення абонентського номера, його код не буде грати визначальну роль.

Згідно з правилами надання MNP, попереджувальний сигнал, який повинен почути ініціатор дзвінка (що його співрозмовник змінив оператора), не повинен перевищувати 10 секунд. У lifecell, він, зокрема, триває чотири секунди. Спочатку йде короткий звукове попередження, а потім текстове: "Номер перенесений до іншого оператора". У Kyivstar таке сповіщення триває 17 секунд.

Нагадаємо, Kyivstar в черговий раз підставив власних клієнтів.

Як повідомляв Знай. ua, Kyivstar і Lifecell заманили українців у боргову пастку.

Також Знай. ua писав, що Lifecell і Kyivstar влаштували "бій" за абонентів.