Сьогодні цілком резонно оформляти субсидію онлайн по мережі інтернет. Для цього не доведеться нікуди ходити. Та й оформити необхідні документи для подачі на субсидію онлайн або перевірити належне субсидування абсолютно нескладно. Візьміть на озброєння реєстр даних, які допоможуть вам оформити субсидію віртуально.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк оформити субсидію онлайн?
Якщо спочатку субсидовані виплати можна було оформити онлайн тільки у Києві, Київській та Вінницькій областях, то згодом, починаючи із 2015-го року, ця послуга стала доступна для мешканців всієї України.
Скористайтеся онлайн-сервісом
1. Здійснити вхід у систему за допомогою електронної пошти.
2. Виконати вхід у систему за допомогою ЕЦП (електронного цифрового підпису). Доступ до реквізитів електронного документа можливий, якщо раніше було отримано інформацію у результаті кріптографоперетворення. За допомогою використання закритого ключа підпису надається можливість перевірити її приналежність власнику онлайн.
3. Реєстрація або вхід у систему за допомогою ідентифікації BankID. Тут можливі два варіанти: від «ПриватБанку» або від «Національного банку України».
Таким чином, надати документи для субсидій у електронному вигляді не складе труднощів. Багато користувачів мережі вже отримали субсидовану виплату, зареєструвавшись онлайн. Спробуйте зробити це і ви.
Як перевірити субсидію онлайн?
Якщо вас турбує фактор потенційного зростання цін на тарифи за компослуги, оформляйте субсидію віддалено. На жаль, не всі українці можуть отримати субсидовану виплату.
Звертатися за перевіркою можливої субсидії може кожен. Але отримати її у підсумку зможуть не всі. Є певні обмеження і виключення із правил. Деяким людям уже відмовили. Але це зовсім не показник того, що можуть відмовити і вам. Ви можете дізнатися онлайн, чи належить вам субсидія.
Для цього потрібно ввести свої поштові дані
Ви, звичайно ж, можете відмовитися від можливості перевірити усе онлайн. Але не поспішайте робити поспішні рішення. Перевірити та дізнатися, чи належить вам субсидія, не виходячи з дому, набагато простіше.
Отже, ваша заявка буде прийнята після того, як ви виконаєте заповнення онлайн-форми. Для цього на даному сайті ви повинні заначити у графі зліва свою адресу: вибрати область, у якій мешкаєте, вказати населений пункт, вулицю, квартиру або будинок.
Вибирайте зі списку потрібне. За вказаним номером будинку або квартири онлайн ви зможете побачити розмір призначеного субсидування за повний місяць опалювального/неопалювального періоду.
Після вказівки адреси варто тільки клікнути на віконце «шукати». І перед вами тут же з'явиться таблиця із зазначенням стану субсидії: діюча або недіюча. Реєстр включає тільки ті домоволодіння, які проходили усі потрібні процедури.
Тобто: відбулася подача заяви на субсидію, було надано декларацію щодо доходів/витрат тих мешканців, хто там прописаний. Якщо це приміщення орендоване, необхідно надати договір оренди або найму для сім'ї, що там проживає.
Пошук у списку буде для вас коректним, якщо раніше ви вже зверталися по державну допомогу. У іншому випадку адреси у списку не відображатимуться. Якщо результати пошуку виявилися для вас позитивними, і ви побачили стан субсидії (активна/неактивна), то ви зможете побачити у таблиці останні 2 номери подачі заяви на її отримання.
У останній графі зазначено період: місячний і річний розмір допомоги, місце розташування особової справи, населений пункт. Щоб побачити загальну суму призначеної раніше субсидії із ЖКП за періодами звернення, потрібно натиснути на «око» у графі пошуку.
У 2019 ви можете подати заявку на субсидію або її переоформлення. Наприклад, у травні цього року автоматичне переоформлення торкнулося 3-х млн. домогосподарств. Іншим довелося повторно оформляти заявку та заповнювати декларації про доходи.
Як отримати субсидію?
Ніхто не застрахований від відмови у субсидії. «Чому це відбувається?» - запитаєте ви. Справа у тому, що призначення житлової субсідії та її подальше оформлення відбувається із урахуванням майнового стану людини.
Оновлена урядова програма (Україна) включає перелік тих, хто не має права на комунальну субсидію.
Є категорія осіб, які, згідно із українським законодавством, не мають право на отримання субсидії. Із порядком внесення змін постанов Кабінету міністрів,
Отримати держсубсидії можуть сім'ї, витрати яких на оплату ЖКП вищі розмірів обов'язкового відсотка платежу. Кінцева сума субсидованого платежу для кожного домогосподарства індивідуальна. Вона безпосередньо пов'язана і залежить від сукупного прибутку осіб, які там мешкають.
Щоб отримати субсидію, необхідно оформити її на одного із зареєстрованих членів. Процедуру оформлення здійснюють структурні підрозділи із питань соцзахисту населення. І якщо раніше необхідно було звернутися за місцем реєстрації того, хто бажає отримати субсидію, то сьогодні це можна зробити онлайн.
Ви можете переслати належні документи електронною поштою. Оберіть у існуючій онлайн-системі оформлення субсидій потрібний варіант (про це ми розповідали вам у першому розділі) та натисніть на потрібне.
Які документи неообхідні для субсидій?
Для спрощення порядку оформлення та подання субсидованої допомоги Мінсоцполітики України оприлюднило оновлений список переліку документів, необхідних для отримання субсидії:
•Написати заяву.
• Вказати державні доходи у декларації.
• У разі оренди житла надати договір оренди.
Вас можуть попросити надати довідку про доходи. Якщо ви не хочете оформляти заявку по інтернету онлайн, можете надіслати рекомендованим листом. Таким чином, щоб оформити заявку на субсидію, необхідно подати заяву та декларацію.
Після проведених маніпуляцій система повинна повідомити, що заява на субсидію прийнята та буде розглянута. Рішення про те, що субсидування призначається, фахівець відомства вишле на зазначену вами електронну адресу. Як бачите, відправити документи для оформлення субсидії онлайн абсолютно нескладно.
Ви можете використовувати електронний цифровий підпис. Існують різні способи його отримання.
У іншому випадку можна подати заяву та декларацію за допомогою інтернету, але без використання електронного цифрового підпису все одно доведеться протягом місяця прийти до органу соцзахисту, щоб підписати належні папери.
Як заповнити електронну декларацію?
Для того, щоб заповнити електронну декларацію у 2019 році, ви можете скористатися готовими шаблонами онлайн. Документ легкі у заповненні.
При бажанні ви зможете не тільки заповнити, але й роздрукувати їх. І відправити документи у електронному вигляді для подальшого їх вивчення службою соцзахисту населення. Для того, щоб заповнити електронну декларацію, вам знадобиться буквально 20-30 хвилин.
Оформляйте документи онлайн відповідним чином. Їх подача за допомогою інтернету швидка та безпечна. При їх заповненні вам необхідно буде вказати назву місцевого органу соцуправління, в який ви звертаєтеся. Наприклад, Управління праці та соціального захисту виконавчого комітету Кіровської районної ради м. Кропивницький.
Інформація щодо загальних відомостей (де зазначені П.І.Б. та основні відомості, що характеризують дане приміщення: загальна площа, опалювальна, кількість поверхів тощо) міститься у ваших платіжних документах. І ви можете взяти їх звідти.
Далі заповнити дані про людей, які входять до складу домогосподарства, і вказати сімейний стан, дати народження, серію та номер паспорта або свідоцтва про народження, зареєстроване місце проживання. Тут також вказуються дані про перебування людини за кордоном більше 60 днів.
Потім вказуються доходи, які відсутні у базі даних податкової. Наприклад, ви отримуєте прибуток від продажу сиру або молока, від здачі квартири в оренду і т.д. Тут вказується розмір доходу, отриманий за місяць.
У кінці необхідно вказати прізвище та ініціали того, хто оплачував придбання майна, товарів або здійснював оплату послуг, яка на момент придбання перевищувала суму в розмірі 50 тис. грн.
Якщо ви будете оформляти субсидію через BankID, то врахуйте, що ця функція доступна лише для клієнтів великих укрбанків - «ПриватБанку» та «Національного банку України».
Але список фінустанов, для яких така можливість онлайн стане доступною, буде поступово розширюватися. І пам'ятайте, що оформляти всі поля у необхідних для подачі на субсидію документах потрібно українською мовою.
Із 1-го січня 2019 року, коли оформляється субсидія, необхідно вказувати номер телефону у міжнародному форматі: починайте із «+380». Чужий номер вписувати не можна. При відсутності власного телефону вам можуть відмовити у отриманні субсидії.
Як бачите, оформлення документів на субсидію онлайн - процес доступний для користувачів і нескладний. При коректному заповненні інформації орган соцзахисту зв'яжеться із вами, щоб повідомити про результат.