Мобільний оператор «Київстар» за багато років активної дії у всеукраїнській системі мобільних операторів зарекомендував себе як один з найбільш надійних і якісних операторів. І не дивно що ця система повинна мати в наявності свій особистий кабінет, який вміщатиме в себе безліч функцій і корисних дій для всіх користувачів.

Особистий кабінет в системі Київстар має назву «Мій Київстар», як ряд інших систем він періодично оновлюється і вдосконалюється. У матеріалі зібрана докладна інформація про те, що собою являє додаток «Мій Київстар», як поповнити рахунок, подивитися залишок коштів, перевести гроші, як в цілому управляти тарифами і іншими послугами. Що стосується тарифів, то користувач може набрати комбінацію * 111 #, - так теж здійснюється перевірка рахунку, але через додаток це також буде здійснюватися швидко, до того ж можна перевірити ряд інших послуг і функцій.

Що собою являє мобільний оператор «Київстар»

В Україні компанія Київстар почала діяти ще в 1994 році, перший дзвінок здійснений в цій системі був в 1997 році. На сьогоднішній день цей оператор вважається наймасштабнішим з надання послуг, а також передачі даних за допомогою різних технологій, зокрема з системою 4G.

Без перебільшення можна сказати, що абонентами компанії є більш ніж 26 млн. клієнтів, які використовують мобільний зв'язок, а також 810 тис. абонентів, які використовують широкосмуговий інтернет.

Популярні новини зараз
Захисник Маріуполя попрощався з "Азовсталлю" і звернувся до всієї України: "Ну, ось і все. Місце моєї смерті і життя" "Далі Бєлгорода і Ростова не підуть": пропагандисти рф вже міркують про просування ЗСУ "Мобілізовані" з "ДНР" більше не витримують, і готують план втечі: "Називають м'ясом" Що попросив чоловік на вечерю перед стратою - найдивніше бажання в історії
Показати ще

Головний офіс компанії знаходиться в Нідерландах, а саме покриття цього мобільного оператору активно діє в країнах СНД, Європи та інших країнах. Примітно, що акції компанії знаходяться і діють у вільному обігу на біржах в Нью-Йорку та Амстердамі. З року в рік в розвиток цієї системи вкладаються величезні інвестиції, які по спектру дії охоплюють як великі, так і малі міста, а також сільську місцевість, національні та регіональні траси. Роумінг компанії доступний в 195 країнах, а також на території п'яти континентів. Сказати, що такі масштаби вражають нічого не сказати, адже спектр впливу цієї системи дійсно величезний і розробники і не планують зупинятися на досягнутому, в планах і подальше вкладення інвестицій і розвиток цієї системи на новому рівні.

Як працює особистий кабінет «Мій Київстар»

Система самообслуговування мобільного оператора Київстар має назву «Мій Київстар», нині вона в ненав'язливих патріотичних тонах, які залучають погляд користувача, дивлячись на приємне оформлення системи не виникає бажання покинути сайт. Якщо користувачі все ще не можуть звикнути до оновленого дизайну і системі в цілому, то якщо натиснувши на одну кнопку вони можуть повернуться до старого дизайну, а також і до старої системи.

Особистий кабінет користувача багатофункціональний і за своїми складовими дозволяє самостійно управляти послугами, поповнювати кошти, перевіряти гроші, які залишилися на рахунку, а також вирішувати інші питання.

Спочатку, щоб зареєструватися в системі, потрібно перейти на офіційний сайт my.kyivstar.ua. І це вже буде входом в систему. Якщо ще немає створеного особистого кабінету, то користувачеві необхідно просто ввести свій номер і натиснути кнопку далі. Для перевірки, протягом декількох секунд на зазначений номер прийде СМС повідомлення з кодом, який потрібно буде ввести в системі «Мій Київстар». Якщо ж вже є створений особистий кабінет, то користувачеві просто необхідно ввести свої дані і встановлений пароль.

Якщо пам'ять підвела і пароль забутий

Всього в цьому світі не згадаєш, і іноді паролі або інші дрібні дані просто не закріплюються в нашій свідомості. Якщо клієнт забув свій пароль від системи, то це зовсім не проблема, адже його можна відновити. Для цього потрібно вказати свій номер у відповідному рядку і ввести туди отриманий код. Відновлення пароля займе всього кілька хвилин. Щоб таких помилок більше не повторювалося система може запропонувати своєму користувачеві змінити пароль. Щоб це зробити потрібно перейти на «Мій профіль», і вибрати управління. У цій підкатегорії потрібно знайти функцію «Змінити пароль» і відповідно натиснути на неї. Коли перед клієнтом стане завдання придумати новий пароль, то йому потрібно буде ввести комбінацію, яка повинна складатися як мінімум з шести символів, а також двох видів знаків. Наявність такого пароля дозволяє бути впевненим у надійності системи, а значить і в безпеці особистих даних клієнта.

Поповнення рахунку в особистому кабінеті

Поповнити рахунок через особистий кабінет можна дуже швидко і без комісії. Всього за кілька секунд баланс мобільного буде поповнено. Варто зробити акцент на тому, що якщо користувач буде поповнювати рахунок не через сайт особистого кабінету користувача, то комісія буде небезкоштовною. Як правило комісії у кожного сайту завжди різні і варіюються від 2 до 5 грн. При необхідності будь-який користувач Київстару може поповнити рахунок на інший номер телефону, а не тільки на свій. Поповнюючи рахунок банківською картою при необхідності користувач може вивести кошти.

Тарифи і послуги від системи «Мій Київстар»

Коли користувач перебуває в особистому кабінеті, то перед його очима є доступ до двох систем «управління» і «мій профіль».

Зайшовши в профіль, користувачеві будуть доступні управління особистими даними, які він вносив при реєстрації. В цьому ж меню вказується модель телефону, який він використовує, доступна послуга поповнення балансу, доступ до «Домашній Київстар» та ТВ.

У вкладці «управління» користувачеві будут доступні: тарифні плани на які при бажанні він може перейти, тобто можливо змінити тариф; архіви заявок; повний опис витрат і досконалих платежів; а також ряд інших послуг, які полегшують діяльність самої системи і забезпечують всім необхідним своїх користувачів.

Перейшовши в розділ мої витрати, користувач побачить скільки грошей на його рахунку. Доступна послуга повний звіт, яка покаже інформацію про ваші витрати не тільки за останні два дні або два місяці, але і за більш тривалий період використання послуги. Такі послуги дуже зручні і потрібні, адже, за фактом що найбільше хвилює людину? - Скільки і на, що вона витратила. Ось система і дає повну відповідь на це питання і це при тому, що користувачеві не довелося куди-небудь дзвонити або навіть звертатися, щоб дізнатися цю інформацію - все під рукою і в вільному доступі по системі он-лайн навіть у вашому смартфоні.

Далі можна побачити функцію «Інформація про пристрій». Перейшовши в цей розділ, можна побачити модель вашого телефону на андроїд, номер сім карти, а також деякі коди, які користувач вводить або ж не вводить за бажанням.

Тут же можна побачити яка на даний момент діють акції, перелік доступних послуг і яка вартість, і сума комісії буде стягуватися за кожну з них.

Перейшовши в «Тарифний план», користувач побачить який тарифний план, встановлений конкретно для його номера телефону, а також всі інші доступні тарифні плани і опис кожного з них. Спливаюча інформація про той чи інший тариф дає тільки коротку інформацію про тариф, але якщо натиснути на один з них, то можна отримати детальну інформацію про тариф і про існуючі умови переходу. Дивлячись на всі тарифи, дійсно розбігаються очі, адже їх велика кількість і різний спектр послуг, що надаються. Коли ж користувач чітко визначається з тим, які послуги йому необхідні, то вибір тарифу стає легким і простим заняттям.

Натиснувши на кнопку «Послуги та акції» користувач побачить які послуги він сам собі підключив, а які підключені йому оператором за замовчуванням. Також на вибір будуть представлені маса інших корисних для підключення послуг. Ця послуга ділитися на підключення та доступні послуги. Відповідно підключення послуги є безкоштовними, а для підключення доступних необхідно буде вносити певну плату. Вноситься оплата за ту чи іншу послугу можна через банківську карту, послуги меню передбачають можливість перевірити чи надійшли кошти або потрібно оновити систему.

Природно, доступних, тобто платних послуг набагато більше, ніж підключених. До платних послуг відносяться всілякі інтернет-пакети, тимчасове закриття номера, блокування віддаленої заміни SIM, реєстрація сімки, зміна номера або тарифу і багато інших. Наданих послуг дійсно велика кількість, але лише частина з них може знадобитися конкретному користувачеві згідно з його вимогами, і перевагами. Наприклад, серед ряду послуг є «антивизначник», такою послугою частіше користуються корпоративні підприємства ніж приватні фізособи. Такий антивизначник дозволяє приховати свій номер телефону, а також написати повідомлення користувачу як від «невідомого абонента».

Вибравши рубрику «Витрати і платежі» користувачі можуть побачити всю інформацію про свої платежі за поточний місяць або ж за інший період часу. При необхідності інформацію про свої витрати користувач може роздрукувати або ж відправити на електронну пошту. Якщо ж користувачеві недостатньо основної інформації, то він може перейти в рубрику «витрати по типу» де буде докладний опис яка конкретно сума була витрачена на розмови, послуги інтернету, абонплату і інші потреби.

Формат офіційного сайту розроблений таким чином, що для зручності користувачів є вся необхідна інформація про саму систему Київстар, а також адреси консультаційних пунктів в які користувачі можуть звернутися і там буде надано безкоштовне консультування і обслуговування. Що стосується самої системи, то в Київстарі представлений комфортний дизайн, особиста безпека, відсутність комісії при поповненні, зручні настройки включаючи переадресацію, погоду, а також інші додатки, які просто необхідні для використання в сучасному світі. При необхідності користувач може як активувати послуги, так і відключити їх.