лайфсел

Оператор Лайфсел є одним з найпопулярніших в Україні. Традиційно вважається, що компанія надає чи не найкращі послуги мобільного Інтернету, незважаючи на те, що Лайфсел програє за популярністю і кількістю абонентів таким гігантам мобільного сервісу, як Київстар та Водофон (колишній МТС).

У цій статті ми розповімо трохи про оператора, його систему самообслуговування і поділимося порадами, які дозволять швидко зайти в особистий кабінет користувача і вирішити найбільш поширені проблеми у користувачів мобільної мережі.

lifeсell: історія компанії

лайфсел

Оператор мобільного зв'язку та Інтернету раніше був відомий під іншою назвою - life. Оператор прийшов на ринок в 2005 році. Спочатку компанія проводила жорстку маркетингову компанію і ледь не роздавала власні пакети даром. Таким чином тодішні власники провайдера намагалися витримати конкуренцію з найбільшими мобільними операторами: Київстаром і МТС. Спроби утриматися на ринку чи не закінчилися в 2008 - 2009 роках, коли оператор відчував великі фінансові труднощі через що Всесвітньоню економчну кризу.

Популярні новини зараз
Українців зобов'яжуть сплатити податки за квартири минулих десятиліть Тарифи на воду вже підняли: де платитимуть дорожче Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"
Показати ще

Подолавши негаразди компанія зуміла вижити, але більше не намагається витіснити з ринку більш великих гравців. У 2016 році компанія life пройшла через масштабний ребрендинг і перейменувалася в lifeсell. Сьогодні послугами провайдера користуються мільйони користувачів, які цінують якість його зв'язку і високошвидкісний мобільний Інтернет, який визнаний одним з найкращих на території Східної Європи.

Система самообслуговування оператора Лайфселл: короткий огляд

лайфсел

Компанія Лайфселл має одну з найбільш простих і зрозумілих систем самообслуговування. Особистий кабінет оператора відрізняється простотою і значно обігрує конкурентів з Київстару і Водафону.

Деякий час назад компанія змінила дизайн сайту і особистого кабінету, з яким ми познайомимося в цій статті.

Для початку необхідно зареєструватися на сайті і увійти в свій особистий кабінет на платформі по адресу https://my.lifecell.ua/ru/

Перейшовши за цим посиланням, вам відкриється ваш особистий кабінет. Сторінка оформлена в веселому помаранчевому світлі, що вигідно відрізняє його від інших мобільних операторів, які використовують в своєму оформленні більш спокійні відтінки.

Для того, щоб увійти в свій особистий кабінет, вам необхідно завести так званий СуперПароль. Для реєстрації в системі потрібно мати всього лише номер телефону від оператора і діючу сім-карту в власному смартфоні.

Отримання СуперПароля від Лайфселл можливо після того, як ви відправите оператору СМС-повідомлення з текстом PAROL на номер 123.

Крім цього способу є ще один: просто наберіть на своєму смартфоні * 123 * 779 # і натисніть на кнопку Виклик.

Нагадаємо, що отриманий СуперПароль для доступу в особистий кабінет можна буде поміняти на той, що ви придумаєте самі і зможете легко запам'ятати. Однак, до цього вам доведеться ввести в поле на сайті ту комбінацію, що надішле вам оператор. Як правило, вона досить складна для запам'ятовування, але її потрібно в точності відтворити для реєстрації в системі.

Відзначимо, що орієнтуватися в особистому кабінеті можна досить просто, оскільки його дизайн вкрай простий для сприйняття і адаптований не тільки для використання з ноутбука або стаціонарного комп'ютера, але і зі смартфона.

Перейшовши на головну сторінку, ви знайдете заголовок, обознаенний як Основна інформація. Під цим поняттям творці сайту оператора на увазі наступне:

  • ваш абонентський номер
  • назва тарифного плану
  • статус послуги
  • баланс основного і бонусного рахунку
  • дату активації номера
  • кількість безкоштовних хвилин, SMS, Мегабайт
  • назва моделі телефону, в якому стоїть ваша СІМ карта оператора
  • термін дії номера

Пересуваючись вниз по сторінці, ви також зможете знайти так звані PIN і PUK коди використовуваної вами SIM карти, який необхідні для блокування і розблокування номера.

лайфсел

Відзначимо, що відразу ж на головній сторінці особистого кабінету відображається інформація по вашому особистому номеру, що вкрай зручно для особистого використання.

Важливо пам'ятати, що при наведенні курсору на вашому пристрої на меню Основна інформація відразу ж випадає нове підменю, яке називається функції. Відзначимо, що повз нього не можна пройти для подальшого використання особистим кабінетом від оператора.

Меню функції від Лайфсел виглядає приблизно так:

  • Секретне слово
  • Замовити настройки
  • Змінити мову
  • Переадресація дзвінків
  • Ззмінити СуперПароль
  • Блокування по втраті
  • Активація резервної сім карти
  • Замовлення перекладу балансу
  • Управління рекламними повідомленнями
  • Поповнення рахунку скретч-карткою

лайфсел

Особливості роботи особистого кабінету від Лайфсел

лайфсел

Система самообслуговування абонентів від компанії Лайфсел має деякі особливості, за допомогою яких можна просто управляти власними даними.

Важливо підготувати, що реєстрації в особистому кабінеті потрібно вигадати секретне слово. Назвавши оператору свій пароль, ви зможете змінити сім-карту і провести інші важливі операції з власним номером.

Як замовити настройки від Лайфсел

Компанія Лайфселл дозволяє дистанційно замовити настройки. На свій смартфон їх можна отримати, якщо ваш апарат підтримує ту чи іншу послугу. Якщо автоматично та чи інша послуга не надається, то вам слід перейти в меню Ручні настройки і встановити їх на свій апарат самостійно.

На момент написання даної статті, настройки на апарат були доступні для телефонів, що працюють на платформах ANDROID, IOS, а до недавнього часу і на WINDOWS.

Також компанія Лайфсел надає своїм користувачам можливість змінити мову, на якому ви хочете спілкуватися з представниками оператора і використовувати функціонал сайту.

Переадрісація дзвінків від Лайфселл: як налаштувати

лайфсел

Всі абоненти компанії Лайфселл можуть замовити послугу переадресації дзвінків. Так, за замовчуванням всі пропущені виклики оператор відправляє на автовідповідач. Тобто, якщо ви не маєте можливість особисто поспілкуватися з абонентом, то за вас це зробить робот, який запише всі розмови і передасть їх вам, коли у вас буде час на спілкування і обробку інформації.

Однак, якщо ви не хочете, щоб замість вас спілкувався робот, то цю функцію можна відключити. Для цього потрібно зробити наступні кроки: приберіть галочку навпроти одного з даних пунктів:

  • Переадресація, коли телефон відключений або недоступний
  • Переадресація, коли лінія не відповідає

Компанія Лайфсел надає два види переадрісаціі, підключити або які можна також через особистих кабінет.

Отже, під терміном безумовна переадрісація подрузумевается та, яка переводить всі дзвінки на номер, який ви вкажете в полі біля галочки. Переадрісація на зайнятої лінії передбачається надання послуги другого виклику. Тобто, якщо абонент не може додзвонитися на один номер, то його перенаправляти на другий, який ви вкажете в особистому кабінеті. Остання послуга вкрай корисна для представників бізнесу та для тих, хто займається продажами через Інтернет.

Блокування по втраті від Лайфсел

лайфсел

Іншою корисною функцією від Лайфсел є блокування при втраті. Так, в разі того, якщо ви втратили мобільний телефон або стали жертвою грабежників і залишилися без сім-карти, ви можете заблокувати свій номер через особистий кабінет. Також через нього можна замовити отримання нової карти і відновити втрачений номер. За новою картою доведеться відправиться в пункт сервісного обслуговування клієнтів компанії Лайфсел.

Платежі і витрати

лайфсел

У розділі платежі, ви можете запитати звіт за вибраний місяць по своїх грошей, які платили оператору за все його послуги.

У другому пункті витрати можна замовити отримання екселевскій файлу з табличкою, в якій розпишуть дзвінки і витрачені Мегабайти за обраний період часу.