На ряду з багатьма мобільними операторами лайфселл перебуває в трійці лідерів по затребуваності і наданню послуг мобільного зв'язку. Але далеко не завжди користувачі можуть самі розібратися з усіма послугами що надаються оператором, тому їм просто необхідна допомога фахівця. Коли виникає технічне питання, що стосується різних послуг, що надаються, то користувачеві необхідно зв'язатися з оператором, як це зробити і з яких питань може допомогти оператор докладніше у цьому матеріалі.

Як зателефонувати оператору лайф

Щоб здійснити дзвінок у абонентську службу, користувачеві потрібно набрати легку комбінацію цифр 5433 і кнопку зателефонувати. Коли буде здійснений дзвінок за вищевказаним номером, то клієнта з'єднають з голосовим інформатором Лайфсел. Спершу користувачеві буде запропоновано перейти до одного з підпунктів міню, потім в наступний і наступний підпункт і так до тих пір, поки підпункти не завершаться і тільки тоді користувача з'єднають з живим оператором, а не комп'ютерним записом.

Щиро кажучи, далеко не в кожного вистачить терпіння очікувати доки його будуть перекидати з підпункту до підпункту. Тому багатьох просто цікавить питання як же можна прискорити зв'язок з оператором, адже часом вирішення питання займає куди менше часу, ніж очікування зв'язку з оператором. Давайте детально розберемо всі пункти меню і як же все-таки можна зв'язатися з оператором. Зателефонувавши за вказаним вище номером і натиснувши цифру 1, користувач отримає інформацію про те, який його стан рахунку, а також інформацію про тарифний план, який підключений до конкретного номеру користувача. Якщо натиснути цифру 2, то можна отримати всю інформацію про налаштування інтернету, в тому числі і про 3G + і 4 G, через цю функцію можна дізнатися чому не працює інтернет і як його правильно налаштовувати. Цифра три в голосовому меню виведе на інформацію про роумінг, міжнародний зв'язок, про здійснення дзвінків і відправку смс. Натиснувши 4, можна дізнатися які діють тарифні плани і як на них перейти.

Якщо користувач стикається з питаннями покриття, а також необхідно знати які операції можна здійснювати з сім картою, то в абонентській службі йому допоможуть з цими питаннями якщо натиснути цифру 5. Вся інформація про поповнення рахунку під цифрою 6. Коли потрібні додаткові гроші, то в цьому допоможе цифра 8.

Популярні новини зараз
У ТЦК потрібно і жінкам: кому з українок загрожує мобілізація після 18 травня Довідку можна викидати: чоловіків огорошили новим правилом 60-й День народження - не привід радіти: в Україні пенсіонерам повідомили погану новину Встановлення інвалідності буде проходити по новому: які документи готувати для МСЕК
Показати ще

Відповідно, щоб наблизитися до зв'язку з оператором нам необхідно натиснути на 5. Після натискання нам знову запропонують скористатися однією з шести операцій, але нам потрібно вибрати ту, що під номером 3. Інформація під цією цифрою звучить як «відключення смс рекламного характеру». Логіка в цьому особливо не простежується, адже спершу явно складно зрозуміти, що саме цей пункт приведе до оператора, але так це і є. Коли ж нарешті клієнт прослухає чергове голосове повідомлення, то він зможе зв'язатися з оператором натиснувши при цьому «0». Після натискання клієнт знову потрапляє в голосове меню, де йому пропонують взяти участь в черговому опитуванні, якщо натиснути 1, то клієнт буде проходити опитування, а якщо 2, то це буде відмова від опитування. Вибір за кожним клієнтом, але варто пам'ятати, що все це займає ваш особистий час. Після того як вибір буде зроблений вас з'єднають з оператором. Вам пощастить, якщо ви будете першим у черзі, то ви відразу почнете з ним розмову, а якщо ж таких як ви буде кілька десятків, а то і сотень людей, то само собою, що доведеться почекати тривалий період часу. Простіше кажучи, дзвонимо 5433, далі чекаємо 5, після цього 3 і в кінці два рази тиснемо 0.

Є й інші варіанти як можна зателефонувати оператору, наприклад зі стаціонарного телефону, для цього необхідно набрати телефонний номер 0 800 20 54 33. Дзвінок на цю гарячу лінію безкоштовний, дзвонити можна в будь-який час доби.

Якщо ж користувачеві необхідно зателефонувати оператору з роумінгу або ж з іншого мобільного оператора, то теж є вихід. Ось гаряча лінія для цих цілей: +380 635 433 111; +380 442 336 363.

Варто зробити акцент на тому, що якщо дзвонити оператору лайф з іншого оператора, то для іншого абонента за цей дзвінок буде стягуватися окрема плата.

Втім, якщо питання не критичне і у користувача є час на вислуховування голосових підказок, то вирішити своє питання можна саме завдяки ним і навіть не привертати до цієї справи живих фахівців компанії. Ймовірно, на це і сподівається мобільний оператор лайф, адже його інформаційна служба досить велика і в голосовій формі готова надати інформацію на всі питання, що цікавлять.

Як ще можна отримати підтримку

Зателефонувати оператору і звернутися в інформаційну службу це не єдина можливість отримати допомогу, багато корисної інформації можна знайти на офіційному сайті лайфсел. Там же на сайті можна вступити в онлайн діалог з оператором і таким чином отримати консультацію. Офіційний ukraine сайт оператора лайф виглядає таким чином: https://www.lifecell.ua/uk/.

Цей онлайн сервіс надає всю необхідну інформацію починаючи від історії компанії лайф, як вона переросла в компанію лайфселл і закінчуючи наданням всіх необхідних послуг. На сайті, як і в голосовий службі зібрана вся необхідна інформація щодо того, які діють тарифи, чим Україна може похвалитися сьогодні щодо встановлення новітніх технічних систем для надання якісних послуг компанії лайфсеел. До того ж офіційний сайт оформлений в приємну і яскраву тему від якої складно відірвати погляд, тому пошук будь-якої інформації на сайті стане не просто інформаційно корисним, але ще і дуже приємним.

Для зручності користувачів на сайті потрібно вибрати регіон і місто, в якому вони знаходяться. Наприклад, якщо клієнт з Києва, то це місто йому і слід ввести в пошуковому рядку, після чого користувачеві стане доступна інформація про сервісний колл центр лайфа, адреси, де вони знаходяться в столиці або в будь-якому іншому місті. Сервісні центри працюють не цілодобово, а у встановлений керівництвом час, з парою вихідних днів.

Пошук необхідної інформації на сайті стане хорошою альтернативою в тому випадку, коли на номери гарячої лінії або до оператора просто складно додзвонитися, а сайт завжди працює, головне, що і користувача була відповідна техніка і доступ до інтернету.

Якими б скрутними питаннями не була спантеличена людина, будь-які з них можна вирішити буквально за кілька хвилин за допомогою голосового помічника, розмови з оператором або ж при відвідуванні офіційної сторінки оператора. Так, що якщо є питання, то рішення просте - або дзвонимо і слухаємо голосові підказки і чекаємо зв'язку з оператором, або дивимося все на сайті!