Один з відомих мобільних операторів України Водафон, вже багато років знаходитися в топі користування у клієнтів. І багато користувачів мобільної мережі знають про всі переваги та недоліки цього оператора, але, коли у них виникає якесь технічне питання, яке потрібно вирішити з фахівцем, тобто зателефонувати оператору клієнти просто не знають як з ним зв'язатися. У матеріалі ми детально розповімо, як можна зв'язатися з оператором через мобільний, стаціонарний телефон, а також через інші оператори.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗв'язок з оператором з мобільного
Щоб не тішити зайвими надіями хочеться сказати, що Україна далеко не завжди може похвалитися хорошим покриттям, але розробники наполегливо над цим працюють. Зокрема, багато хто знає, що додзвонитися оператору Водафон буває досить не просто через недоступність мережі, зайнятих операторів і з інших причин. Але абонентам завжди пропонується «швидкий» спосіб для зв'язку оператором, він буде дієвим, але буде додатково коштувати. Один такий швидкий дзвінок з оператором для користувача буде коштувати 10 грн.
Щоб зв'язатися з оператором з мобільного телефону через оператора Водафон або МТС, що за фактом одне і теж, потрібно зателефонувати в абонентську службу за коротким номером 111. Користувачеві буде запропоновано перелік всіх послуг, з якими йому може допомогти голосовий помічник, але якщо цих послуг недостатньо або просто у людини немає часу вислуховувати всі ці пункти, то під час перерахування можна просто натиснути цифру 0. після цього користувачеві буде представлено ще варіанти питань, які він хоче задати живому оператору, після почутого користувачеві потрібно буде зробити свій вибір натиснувши при цьому відповідну кнопку. Але не варто сподіватися, що після цього відразу вас з'єднають з оператором. Клієнту буде запропоновано очікування або ж вчинення швидкого зв'язку з оператором, але для цього з рахунку буде знято 10 грн. Якщо немає потрібної суми на рахунку, то користувачеві спершу потрібно буде скористатися банківською картою і поповнити рахунок свого телефону або телефонів. Якщо ж користувач вибирає безкоштовний дзвінок, то йому ще якийсь час доведеться чекати і замість гудків слухати заспокійливу мелодійку. Хоча, коли ця мелодія звучить досить довго, то вона вже зовсім не здається заспокійливою! Якщо коротко, то дзвонимо 111, тиснемо кнопку виклику, вичікуємо паузу поки йде перелік послуг, далі 0, 1, 1 і чекаємо з'єднання. Хочеться вірити, що у користувача знайдеться витримка і він таки дочекається з'єднання з оператором на безкоштовній основі, адже не особливо хочеться вносити додаткову суму, так як кожен абонент і так вносить щомісячну абонентну плату в залежності від свого тарифу. Якщо ж система вас наполегливо намагається підштовхувати до того, щоб скористатися додатковою послугою за 10 грн., то можна спробувати по-іншому. Для цього дзвонимо все на той же номер 111, слухаємо пункти, які нам пропонує голосовий помічник і з них вибираємо пункт під номер 5 і після цього двічі натискаємо 0. Після цих маніпуляцій чекаємо зв'язку з оператором.
Якщо ж ваше запитання стосується того, як поповнити рахунок, як і коли вносити гроші, то для цього зовсім немає необхідності зв'язуватися з оператором, детально про ці питання вас проконсультує і голосовий помічник.
Зв'язок з оператором через стаціонарний телефон і з номерів інших операторів
Не завжди є можливість зв'язатися з оператором зі свого телефону, то в таких випадках на допомогу прийде стаціонарний телефон або ж можна зробити дзвінок з телефону іншого оператора. Щоб це зробити користувачеві необхідна гаряча лінія і ось її телефонний номер: 0-800-400-111. В такому випадку зв'язатися з оператором можна навіть швидше, ніж безпосередньо з аналогічною зв'язку. Зателефонувавши за вищенаведеним номером голосовий помічник перераховує різні питання, за якими він може допомогти, але клієнту необхідно трохи почекати. Після витриманої паузі потрібно натиснути 1, а після цього тиснемо 0 і очікуємо зв'язку з оператором. Варто зробити акцент на тому, що можна на цей номер зателефонувати і з Водафон, але тоді алгоритм дії буде аналогічним як при дозвоні на абонентську службу 111. Як показує практика таким чином зв'язатися з оператором виходить швидше, але якщо питання стосується особистих даних, а ви телефонуєте з іншого номера, то вам як клієнтові буде потрібно якийсь час і ряд питань, щоб довести, що ви це ви.
Якщо вам для зв'язку з оператором не вдалося скористатися жодним способом, то доведеться знайти час, щоб самостійно відвідати відділення Водафон в вашому місті чи обласному центрі. Якщо ж такий варіант вам явно не до душі, то є інший варіант, можна скористатися чатом з оператором, що вельми швидко і плідно. Щоб скористатися чатом з оператором необхідно зайти на сайт компанії Водафон і лише небагато почекати. Вже за лічені миті в правому нижньому кутку вискочить віконце з привабливою написом «Потрібна допомога? Відкрийте чат». Всі ми розуміємо, що допомога потрібна, інакше не було б потреби шукати різні варіанти для отримання відповідей на свої запитання! Тиснемо на відповідне віконечко і пишемо своє питання. Спілкування в чаті з оператором дуже просте і нагадує переписку в вайбері або телеграмі. Це свого роду онлайн підтримка за допомогою інтернету. Така онлайн довідка буде безкоштовною, скористатися нею можна зайшовши на сайт через телефони або ПК.
Крім спілкування з чат оператором на сайті можна знайти безліч іншої корисної інформації. Наприклад, там можна дізнатися, як здійснювати дзвінки будучи в роумінгу, який при цьому інет слід підключати, для яких цілей призначений той чи інший тарифний план. На сайті детально розписані діючі тарифи, смарт послуги.
Для цього на сайті є зручне меню, де показані всі новини, що стосуються покриття в країні, встановлення інтернет системи 4G. Щоб на сайт знайти, що потрібно, то можна скористатися пошуком, в якому просто потрібно ввести ключові слова, які вас цікавлять.
Як розуміємо, на жаль не завжди вдається додзвонитися до оператора і вирішити всі свої заплановані питання, але якщо набратися терпіння, то можна випробувати всі альтернативні варіанти і все-таки здійснити контакт з оператором. Варто пам'ятати, що всі оператори теж живі люди, які щодня на слух стикаються з безліччю людей, але в силу своєї професійної діяльності вони надають різні рівні підтримки. Сервісна довідкова служба, готова детально і наполегливо роз'яснювати відповіді на поставлені запитання, так, що сил всім і терпіння в цих копітких, але все ж потрібних питаннях!