Водафон - це один з найбільших операторів мобільного зв'язку в Україні. Клієнти Водафона отримують не тільки якісний зв'язок, але і вигідні тарифи на дзвінки та інтернет. Як дізнатися про залишок на рахунку, поточний тариф і доступні опції - сьогодні в статті.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБаланс на екрані
Щоб отримати відомості про поточний рахунок на екрані вашого мобільного пристрою, треба ввести *101# і натиснути кнопку виклику. Це стандартний USSD-запит оператора, за яким на екрані з'явиться така інформація: залишок на рахунку, назва діючого тарифного плану та термін дії номера.
Серед USSD-команд також користуються популярністю запит *101*10# по якому ви дізнаєтеся стан додаткового рахунку. Команда дозволяє дізнатися кількість додаткових хвилин всередині мережі і на дзвінки на інші оператори, кількість доступних мегабайт інтернету, бонусні СМС і при наявності хвилини на дзвінки за кордон.
Якщо треба дізнатися кількість безкоштовних хвилин на рахунку, то введіть *101*4# і кнопку виклику. На екрані з'явиться актуальна інформація про хвилини.
Поговорити з оператором
Трохи “олдскульно”, але більш результативно можна поговорити з одним з операторів мережі Водафон. Щоб зв'язатися з представником компанії, треба ввести 0-800-400-111 з будь-якого телефону. Оператор запитає номер, який вас цікавить і скаже про стан рахунку. Також можна поспілкуватися з працівником компанії для консультації, щодо тарифів, новинок та акцій.
Щоб зателефонувати в Водафон з вашого мобільного телефону, можна набрати 111 і кнопку виклику. Вам доведеться прослухати вказівки автовідповідача і почекати відповіді оператора. По телефону ви можете не тільки дізнатися актуальну інформацію про стан рахунку, але і поміняти тариф, відмовитися від послуг або замовити нові послуги для індивідуальних цілей.
Програма для смартфона
Найзручніший спосіб не тільки дізнатися про стан рахунку, але і всі подробиці про тариф - My Vodafone. Це програма, яку можна завантажити за посилання на ваш мобільний телефон. Після швидкої реєстрації можна легко дізнатися про поточний тариф, брати участь у конкурсах і отримати інформацію про функції і послуги.
My Vodafone може замінити спілкування з оператором і дає можливість поповнити рахунок і перевести гроші на рахунок вашого друга.
Зручні USSD запити
Крім стандартних USSD запитів, можна використовувати зручні команди для передплачених пакетів Водафон:
Підключити пакет послуг на місяць - *101*444#
Перевірити додатковий рахунок - *101*10#
Перевірити бонусний рахунок - *777*1#
Перевірити залишок послуг у роумінгу - *600*1#
Для контрактних абонентів:
Балансу основного рахунку - *110*10#
Перевірка бонусного рахунку - *110*14#
Перевірка залишку послуг (SMS, безкоштовні хвилини, обсяг трафіку) в тарифі в Україні - *110*20#
Перевірка залишку послуг (SMS, безкоштовні хвилини, обсяг трафіку) в тарифі на роумінг - *600*1#
Зручні послуги для абонентів
Абоненти Водафон можуть користуватися безкоштовними послугами, які значно полегшують життя і допомагають відновити спілкування з іншими абонентами, якщо ви пропадали з мережі або хочете додзвонитися до абонента.
-
“Вам дзвонили” - допомагає не пропустити важливий дзвінок. Оператор повідомить, хто і коли дзвонив, коли ви були поза зоною дії мережі або коли телефон був відключений.
-
“Є зв'язок” - допомагає дізнатися про те, що раніше недоступний абонент, якому ви не змогли додзвонитися, знову з'явився в мережі, і ви можете йому зателефонувати.
-
“Я на зв'язку” - ви можете дозволити або заборонити інформувати інших абонентів про свою появу в мережі (за замовчуванням - дозволено).
-
“Лінія вільна” - допомагає дізнатися, що раніше абонент зайнятий закінчив попередню розмову і можна йому зателефонувати.
-
Режим “День / Ніч” - можна ввести заборону на доставку повідомлень про пропущені дзвінки в нічний час - з 23:00 до 7:00 (за замовчуванням - дозволено).
Перевірка статусу послуги «Вам дзвонили»*120*1#
Підключення послуги «Вам дзвонили»*120*11#
Відключення послуги «Вам дзвонили»*120*12#
Перевірка статусу послуги «Є зв'язок»*120*2#
Підключення послуги «Є зв'язок»*120*21#
Відключення послуги «Є зв'язок»*120*22#
Перевірка статусу послуги «Я на зв'язку»*120*3#
Підключення послуги «Я на зв'язку»*120*31#
Відключення послуги «Я на зв'язку»*120*32#
Перевірка статусу послуги «Лінія вільна»*120*4#
Підключення послуги «Лінія вільна»*120*41#
Відключення послуги «Лінія вільна»*120*42#
Перевірка встановленого мови супроводу послуг*120*9#
Установка української мови супроводу послуг*120*91#
Установка російської мови супроводу послуг*120*92#
Установка англійської мови супроводу послуг*120*93#
Установка транслітерації української мови супроводу послуг*120*94#
Установка транслітерації російської мови супроводу послуг*120*95#
Перевірка статусу режиму «День/Ніч»*120*0#
Підключення режиму «День/Ніч»*120*01#
Відключення режиму «День/Ніч»*120*02#
Новини оператора
На сайті компанії висвітлюються останні новини, пов'язані з тарифами, нововведеннями та соціальної життям Водафон:
-
Почався пілотний курс по навчанню Інтернет речей (Internet of Things, IoT) в Університеті телекомунікацій. Студенти четвертого курсу всіх спеціальностей зможуть навчитися роботі з IoT-пристроями і мережами. Завдяки отриманим знанням, студенти зможуть розвивати ідею розумного будинку і технологічність у всіх галузях промисловості.
-
Київська мерія і Vodafone оголошують про підписання меморандуму про співпрацю в рамках концепції «КИЇВ СМАРТ СІТІ 2020». Київ і Vodafone об'єднають зусилля в реалізації проектів у сфері Smart City. Під час форуму Kyiv Smart City Forum 2019 прийнято рішення про співробітництво, яке сторони закріпили меморандумом.